Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jess! nå har jeg blirr tupperware-konsulent! dette blir spennede! Liker dere det? gleder meg til å demostrere på partyer;)
xxxJulianexxx Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Lykke til da:o) Jeg elsker tupperwarekvelder og har handlet masse som jeg er kjempefornøyd med:o)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Ja jeg elsker tupperware, men jeg er vel den eneste i vennegjengen som er det - så har ikke vært på noe party før.. har veldig lyst da
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Har litt tupperware, men synes det er oppskrytt... Kan i mange tilfeller like godt kjøpe "billigvare" på Nille el.... Men det er nå min mening... Det jeg er mest misfornøyd med er kaketinene, de "fukter" jo noe så inni hampen
2smågull Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 har aldri syns no om å betale så mye for noen plastikkbokser jeg da. har ett par bokser jeg har fått..men kjøper aldri noe.All lukt sitter som støpt og en blir ikke kvitt den. bedre da med billige bokser som en kan bytte ut oftere.. sier alltid nei når jeg blir innvitert jeg da men. kan jo være andre liker de.. Har forresten ett søskenbarn som var konsulent. syns det var no drit å sitte igjen med alle de boksa hu ikke hadde bruk for når hu slutta.. Men lykke til.Kan jo være du trives med det:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 okei! jeg liker produktene deres kjempe godt, så jeg gleder meg! de har masse genialt! har tenkt hvis jeg sitter igjen med mye osv.. gir jeg i jule og bursdagspresanger:)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 okei! jeg liker produktene deres kjempe godt, så jeg gleder meg! de har masse genialt! har tenkt hvis jeg sitter igjen med mye osv.. gir jeg i jule og bursdagspresanger:)
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Det du har til overs kan du ha restesalg på osv Tupperware har veldig mye gode produkter!!
frupingu Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Hvis lukten sitter igjen i produktene, skal dem skylles grundig i kaldt vann etter bruk. Da skal lukten bli borte.. Tupperware er bra saker..
hamsterpia Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 Jeg jobbet som konsulent i ca 1 år. Var veldig artig, og jeg fikk jo kjempemye produkter til en billig penge da. Jeg bruker tupperware mye i det daglige, og synes ikke de kan sammenlignes med billigprodukter fra f.eks Nille (og det sier jeg ikke fordi jeg har jobbet med TW). Det eneste produktet jeg kan klage på så langt, er tåteflasken. Når mini er veldig tørst og suger litt mer enn et par tak, så blir det vakuum i flasken, og tallene på utsiden går av i oppvaskmaskinen. Det er sånn som er greit å informere om på møtene, så slipper du å få klager i etterkant. Test produktene før du demonstrerer de, og spør gjerne gjestene om de har andre erfaringer med produktene.
olla Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Har selv demonstrert, og synst det var kjekt. Eneste jeg ikke likte var at prisen var så dyr(dette ofte for å sponse f.eks turer for ledere o.l) Et tips: ikke snakk flott om noen du egentlig ikke er overbegeistret for, det liker jeg IKKE.( vi h
olla Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Har selv demonstrert, og synst det var kjekt. Eneste jeg ikke likte var at prisen var så dyr(dette ofte for å sponse f.eks turer for ledere o.l) Et tips: ikke snakk flott om noen du egentlig ikke er overbegeistret for, det liker jeg IKKE.( vi h
olla Skrevet 4. august 2008 #13 Skrevet 4. august 2008 trykka visst litt fort... vi hadde nemlig ei sånn, og det skinner igjennom, nåe ALT er elegant og lekkert og flott!!! Jeg liker utrolig mange ting, men ikke alle som passer for meg, og da snakker jeg ikke om dem, svarer om noen spør, men ikke demonstrerer det.
RachaelRay Skrevet 4. august 2008 #14 Skrevet 4. august 2008 Jeg digger tupperware! Har aldri demonstrert, men har vært borti forskjellige konsulenter, og et tips... ikke vær for pågående :-) Snakk ut fra erfaringer med produktene, eller ting du har hørt fra andre. De produktene jeg er mest fornøyd med er definitivt boksåpneren!!! Fins INGEN bedre boksåpner! Ingen skarpe kanter å skjære seg på etterpå, og selvsagt enkel å bruke =) Nr. 2, brukes daglig her - grønnsaksskrelleren... den er helt topp! Ellers er jeg kunne jeg ikke klart meg uten silikonformene, og fridgesmartboksene til grønnsaker! grønnsakene holder seg godt mye lenger, enn i andre plastbokser, det er ikke til å komme fra :-) Liker generelt tupperware jeg da, så klarer sjelden å la være å handle når jeg er på party... *ss* Lykke til :-)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. august 2008 Tusen takk for svar og ikke minst tips! mye å sitte seg inn i syns jeg, men jeg vet jeg kan klare det:) blir kjempe spennende!! når jeg har kommet litt i gang, så kommer jeg nok til å høre om noen her inne har lyst å ha party;) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå