Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 men aner ikke hvordan det kom eller hvordan jeg skal få det bort. er "der nede", barberer meg en del, men har gjort det leeenge.. har kjempe mangen "kviser" og det gjør vondt å ta på det. er i tillegg knall rødt.. hva gjør jeg? prøvd: a-creme, babyolje. annen såpe, annet vaskemiddel.. tips takk..
Opp og ned er like langt Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Ikke barbèr mot hårene, men MED. Rett etter du har gjort det, gnir du med nøytral babyolje til det skummer, og bare tørker vekk. Såpe er fyfy. Det hjelper her i gården hvertfall. Prøvd voks?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 barbere ikke mt hårene.. men har ikke prøvd med oljen.. skal skrive ned dette.. flere tips? HI
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 våger ikke å vokse.. sinnsykt vondt.. HI
Opp og ned er like langt Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 PYSE!! Neida, hahaha:)) Tør ikke selv, jeg.. Redd de river av hele helligdommen!
Opp og ned er like langt Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Mente EI nøytral olje, ikke nøytral olje.. Husker ikke navet på olja i farta, men den må være ment for sensitiv hud. Hør på apoteket:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 haha.. jeg er faktisk en pyse hvordan visste du det? hehe.. skal gå på apoteket i morgen jeg å høre der.. (viss eg våger da ) hehe.. Tusen takk Wirrah
Opp og ned er like langt Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Hehehe:)) Du trenger jo ikke å si at du trenger den til underlivsbarberinga di da:D Si at du har en baby med atopisk eksem, eller noe, og trenger ei nøtral olje! Lov å dra ei hvit løgn:) Bytt skum, prøv ett uten parfyme.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 hørte om ei som brukte brulidine (eller hvordan det skrives) funka visst veldig bra. Ikke prøvd selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå