Gå til innhold

Nytt spørsmål ang barnehagetilvenning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir som oftest dagene lagt opp? Vi har fått kun 2 dager tilvenning og skal møte i morgen, første dag, kl 1230. Det er absolutt det eneste jeg vet. Ingen anelse om hva vi bør ta med eller hvordan tirsdag blir. Noen med erfaring som kan si litt om hvordan det var for dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest -lilly-
Skrevet

Hei!

Jeg mener å huske at vi hadde 3 dager tilvenning (uansett så får ungen så mye tilvenning han/hun bare trenger). Første dag var vi der en time tror jeg. Andre dag var vi der en ca 3 timer (og jeg gikk hjem en times tid for å se hvordan hun klarte seg alene). Tredje dag var jeg der litt til å begynne med og gikk hjem etterpå. Hadde ikke lange dager den første uka.

Du får skriv om hva du trenger å ha med i barnehagen. Siden du ikke har fått noe i posten, får du nok det i morgen.

Ta en dag om gangen. Ikke vær skeptisk - det smitter over på barnet. Dette kommer til å gå mye bedre enn du tror =)

Skrevet

Vi fikk liste over hva vi skulle ha med... Og når vi skal møte i morra.. HAr også vært på foreldre møte i bhg i slutten av mai..

Har 3 dager innkjøring...

Første dagen skal vi mæte opp kl.09 og være der i 2 timer.

Andre dagen veit jeg ikke når vi ksla møte men regner med at det er til samme tid... Og da er satt av max 5 timer og jeg kan prøve å gå vekk hvis jenta er klarr for det..

Tredje dagen fungerer omtrent som en vanlig dag vil jeg tro.. Virker i alle fall sånn...

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...