Gå til innhold

Flere som er prøvere på nytt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Jess, går for 2 tette her og- men litt ustabil mens så ikke så lett å finne el som sann som før. Men vi kjører på fordi vi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst, men økonomien sier noe annet.. Man skal da klare lånet også.. Får vente til jeg har fast stilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha en til, men typen er ikke helt enig. Blir vel å vente et år eller 2 :s

 

Er jo greit å glemme de søvnløse nettene først regner jeg med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er vi også igang igjen:) litt over fem uker så det er spennende:) Lurer på hvordan det vil bli for det lille gullet mitt med et søsken så tidlig...:) Bra antar jeg!! Gleder oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

vi var nå ikke prøvere mere uflaks her i gården, litt usikker på hvor langt jeg er, men hørte hjerte hos jordmor for 14 dager siden så må vel minst være 14 uker....fikk ei jente 28 februar i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har også lyst til å prøve om ikke så lenge. Men er det ikke slik at man må jobbe et halvt år etter permisjon for å opparbeide seg permisjon med lønn? Er det noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne, men økonomien sier vi må vente litt. må komme meg i jobb igjen, for 80 % av de 80 jeg har nå er ikke mye.

Håper det klaffer fort når vi begynner å prøve igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm høres slitsomt ut å bli gravid igjen nå, men her vil vi veldig gjerne ha både en og to til. men det blir etter et par år med jobb.økonomien styrer desverre litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Er nå 11+5 uker på vei:-) Vi håpet på å bli gravid igjen nesten med det samme vi.. ble skuffet da jeg fikk mensen, da var snuppa 10 uker! Men nå har det seg slik at jeg slet i veldig mange år med å bli gravid, utredning på utredning.. hvorpå jeg ble spontant gravid for første gang i mitt liv i en alder av 34 år. Noe inne i meg sa at nå ble det sikkert lettere for meg å bli gravid igjen, og jammen slapp jeg å vente 34 år til!! Nå skal det saktens sies at det er tyngere å være gravid denne gangen. Veldig lite overskudd fram til nå, samtidig krever jo den lille masse masse.. så jeg får vel nå smake litt på realiteten...:-) Men en ting er sikkert, -det bare MÅ gå:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...