cherry coke Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hehehe..skikkelig fjortis igjen=) Var på fest i går (eller fest og fest fru blom, drakk to halvlitere) og kom i prat med en skikkelig flott mann. Vi pratet nesten hele kvelden og da jeg skulle gå spurte han meg om han kunne få kysse meg. Jepp, og det ble skikkelig klinings! Deilig var det=) Har ikke kyssa noen på år og dag, og jeg som er litt prippen på det området ble litt satt ut av meg selv...hehehe. Men men...skikkelig godt kyss var det og jeg har bar gått å smilt i hele dag=) Ja, så nå vet dere det........
cherry coke Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Ja! Hadde nesten glemt hvor godt det er=)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Åååååå *misunnelig* Hehe... Jeg klina forrige helg og lever på det enda da=)=)
sneipen <3 snuppa Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 hehe:)) så deilig da:D jeg og sambo har ikke brukt å klina på mange år (bare sussing), men i sommer har vi klina MYE!! *deilig*
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 ho ho!! Klining er digg det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå