Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 10 kg jeg, syns det høres mye ut. Hvordan ligger dere an?
biie Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 12kg. forrige svangerskap så stagnerte vekta etter uke 28 (nesten), håper d samme nå
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg har nå gått opp 10, er i uke 30...
AO3 Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 9kg i uke 25/26... Ikke at jeg skjønner hvor disse kiloene har havnet, da. Alle sier jeg ikke har lagt på meg (bortsett fra på magen), men jeg har ikke ni ekstra kg på magen, så et eller annet sted må disse kiloene ha lagt seg...
Larak Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Også 10 kg ved uke 28 (er nå i uke 30). På kontrollene sier jordmor at både jeg og babyen er helt på gjennomsnittskurven, så jeg er ikke bekymret for vekta :-)
babygullz <3 vilde Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 9 kilo kaaaan jo stemme bare på magen din da meg80- med oktoberbaby=) I uke 27 hadde jeg gått opp 10 kilo siden første legebesøk( somvar i uke 7) før uke 7 hadde jeg gått opp 6 kilo!!! men hos legen har han bare skrevet startvekten 2 kilo mindre enn d jeg var på første legebesøk...så i følge gravidkortet mitt, har jeg gått opp nå i uke 32, 14,7 kilo, men i følge meg selv, 18,7 kilo.... håper jeg slipper å gå opp så særlig mye mer... er en god del uansett liksom.. har fått DEN megasvære rompa, cellulitter der d ikke fantes lår engang før jeg ble gravid, kravebenene er myyyye mindre synlige, og armene begynner å blli småfete dem og... puppene er mega mad! og knærne, de ser helt teite ut....
AO3 Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Hehe, jeg synes liksom ikke magen har blitt SÅ stor at den skal veie ni kilo?! Det må nok være noen skjulte kilo et par steder til også. Jaja, det går vel av igjen etterhvert, man skal jo legge seg opp litt ekstra til ammingen. Jeg ble ikke veid på første kontroll, legen bare spurte meg hvor mye jeg veide. Jeg har ikke vekt, så eg har liten oversikt over hvor mye jeg egentlig veier, så jeg tippet et tall. Jeg var nok litt optimistisk, for jeg fikk helt sjokk da jeg veide meg en 4-5 uker senere. På dette tidspunktet hadde jeg lagt på meg kanskje MAX 1-2kg, men ifølge min heller dårlige tipping så det ut som om jeg hadde lagt på meg nesten ti kg! Dvs at jeg skulle ha lagt på meg nesten 20kg til nå, og det har jeg IKKE! Når til og med min mor, som til vanlig følger med mye mer på hva jeg veier enn jeg selv gjør, sier at jeg ikke har lagt på meg, så tror jeg på det. Man må liksom bare bli vant til at kroppen forandrer seg, men det varierer jo fra person til person hvor lett dette er å akseptere.
Kikki1982 Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Har endelig gått opp - nesten tre kilo! Fra 65 til 68. Har vært bekymret for at jeg ikke har lagt på meg nok, men håper det går rette veien nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå