Shabby Cheap Chic Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 jaja sikkert ett innlegg det har vært og kommer til å være mange av men...
kokkelimonke Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Helt greit for meg :-) For dette lurer jeg også på!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Har ikke mye erfaring.. Men hadde Troll (tror den heter Classic) dress til vesla i fjor, prøvde den i dag faktisk - og håper at den er stor nok i vinter også. Det er merinoullfor inni, som kan tas ut. Hun var ALDRI våt gjennom dressen, og brukte den hver dag i hele vinter/vår. Eneste gangen hun ble våt, var når vannet trakk opp i ermene... Hadde stort sett ullundertøy under, og hun var varm og god. Det er jo to dresser i én, det synes jeg er bra. Men det KAN være litt plundrete med dette foret, som noen ganger løsner fra knappene sine og dermed kryper ut av dressen når jeg tar den av.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Har aldri hatt noen vinterdress til snuppa, kjøte Reima høst/vår-dress, og bruker lag-på-lag med ull under når det er kaldt. Den er strålende, holder hele året!
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Ok har tenkt på Troll sine dresser.. de er så fine.... Har litt lyst på løst for inni..
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Veldig veldig fornøyd med reimatec Liker spesielt godt thermoplaten i rumpa, snuppa sitter mye å pusler i snøen om vinteren og hun var ikke kald i rumpa en eneste gang når vi kom inn. Varm, vanntett og slitesterk dress
--arkin-- Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 hm, jeg har jo egentlig bare prøvd reima tec og reflex. Er super fornøyd med reima tec. Tulla fryser aldri og ikke blir hun bløt heller. Reflexen likte jeg ikke fasongen og den var veldig kort i ryggen. I år vil jeg prøve troll med utagbar for slik at jeg kan forhåpentligvis bruke den hele året. ett minus med reima er at jeg ikke liker fargene så godt, synes troll er mye finere i utseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå