Gå til innhold

Jeg har verdens beste kjæreste og venninner!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss nå neste helg (jijkes), men for ca 1 mnd siden ble min forlover lagt inn med premature rier... Det ble da vanskelig for henne å planlegge noe utdrikningslag pga mye smerter og plager etter det... Så jeg har klart å venne meg til tanken på at det ikke ville bli noe utdrikningslag på meg... MEN de siste ukene, uten at jeg har visst NOESOMHELST har 2 venninner og kjæresten min planlagt utdriknningslag til meg!!!!!! Så i går morges ble jeg vekt av 5 flirende jenter med t-skjorter hvor det stod "The Sissel-ers" på og ba meg slenge meg i dusjen! Etter dusjen fikk jeg på meg ei t-skjorte hvor det stod "sjefs brura" og vi satte oss inn i en ventende limo! Jeg fikk også på meg en rosa cowboy-hatt og en lekepistol! Det var en fantastisk dag med rebusløp, go-cart, keramikk maling og massasje! Det kom et par jenter til etter det, også var det en nydelig middag som min kjære og en samboeren til ei annen venninne hadde mekket istand! Selvsagt vodka-gele til dessert! hehe Etter det var det full fest med singstar og vin!

Tusen takk, jenter! Jeg er utrolig heldig som har dere som stiller opp! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snille de er da!! Ekstra moro når det er så uventet =)) Disse må du ta godt vare på ;)

Skrevet

Da fikk du utdrikningslaget ditt da jo snuppa ;o) Så flott at du/dere hadde det kjempegøy! Hørtes ut som en perfekt dag!

Skrevet

Det ble det utdrikningslaget jeg alltid hadde drømt om! :-D

Skrevet

.

Skrevet

Hørtes kjempe kjekt ut!:)

Du er heldig som har så gode venninner!

Gleder meg til mitt utdrikningslag (hvis jeg noen gang gifter meg da:P)

Skrevet

Hørtes kjempe koselig ut.

Hadde mitt i går.

Står om det på bryllupsdebatten

Skrevet

Det var utrolig koselig å lese for du ønsket det så sterkt:) Flott gjort av dem alle sammen:):)

Skrevet

Så et stooort tusen takk til Dulosten og "hva enn hun nå heter her på dib" :-D

Skrevet

Ååååååååååååå du aner ikke hvor rørt jeg ble nå!! Hehe...

Og du aner VIRKELIG ikke hvor utrolig gøy dette var å planlegge :D Hadde du sett alle meldingene og telefonsamtalene mellom P, K og meg så hadde du trodd vi hadde hatt noe på gang...! Hehehe..

Tror du nå på at P og K VAR i Sverige..? For det er helt sant... :P

Skrevet

Ja, jeg tror på det! Bare så sprøtt! hihi

Skrevet

Var veldig morro og lure deg assa! Vi syntes selv vi var spesielt smarte når vi hadde lure greiene forrige lørdag ;)

Skrevet

Der det det du heter nå, Mesmer? hihi Ja, den var smart, den, altså! Dere luringer! hehe

Et stooooooort tusen takk til Dulosten og Mesmer!!!! :-D *suss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...