Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jenten vår har fått et lite sår under armen som er blitt til 2. Det kan være svette og varmen som gjør det, men jeg har og tenkt brannkopper... Vi smører det hver dag og det har ikke blitt noe særlig større, men det kommer ny skorve på osv. kan jeg sende hun i bhg? hun har jo klær utenpå, og uten kontakt smitter det jo ikke.. hva hadde dere gjort? Skulle til lege på fredag, men fikk ikke time..(som vanlig)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hun kan ikke gå i barnehagen før det har tørket inn, det er i hvertfall regelen vi forholder oss til.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg har hørt at de kan gå i bhg, men det må være plastret slik at det ikke kommer i kontakt med andre. Ring bhg å spør imorgen.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Det er skorve på det, men og rødt da...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 brannkopper er ufattelig smittsomt, eg ville gått til legen før du evt leverte hun i barnehagen! avd i barnehagen til barnet mitt hadde en omgang med brannkopper nettopp.. og det er et styr om de får mye av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå