ce-ci-li-e Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 kan man eller kan man ikke bade i boblebadekar??? er på besøk hos mine foreldre og det frister skikkelig.
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg har fått beskjed om ikke å bade der. Men det er i utendørsbad, som det er vann i konstant. Tror det er helt ok hvis det er et vanlig badekar, bare med boblefunksjon.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Vi har boblebad hjemme og jeg har badet hver kveld i hele vinter og våres. Har også badet masse i sjøen nå i sommer. Har fått beskjed om at så lenge ikke man har hatt vannavgang så er det bare å bade. Har dog ikke badet siste to ukene pga. tegningsblødning! Offentlige boblebad er greit å holde seg unna uansett.. gravid eller ikke!
minou Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 jeg mener å ha hørt at en av bekymringene rundt boblebad er temperaturen. Mans kal være forsiktig med å bli for varm. Bade i havet osv. er helt greit, det har jeg fått nylig bekreftet av legen min. En av grunnene til at hun anbefalte meg å ta en dypp i havet i ny og ne var nettopp å bli avkjølt. (i tillegg til at svømming er bra for bekkenet). Jeg behøvde ikke være redd for infeksjon så lenge vannet ikke hadde gått.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 vi har utendørs boblebad og i bruksanvisningen står det at det ikke skal benyttes av gravide...
anette&tutta mari :) Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 hvis ikke slimproppen har gått så er det ok:) offentlige boblebad ville jeg holdt meg unna, gravid eller ei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå