Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Skal pakke sykehusbagen og har laget liste over det jeg mangler. Det er blant annet morgenkåpe og kosedress. Hvor finner jeg en deilig morgenkåpe, myk, helst ikke sånn håndklestoff, men gjerne fleece... Tips til kosedresser for en billig penge mottas også med takk
rubin Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg har kjøpt friis company sin morgenkåpe! Den er bare digg!!! Helt herlig og deilig, har aldri kjent maken! Den kosta 699, men er vel verdt det Vet at cubus har rimelige kosedresser med jevne mellomrom.. Hvor bor du? Jeg kjøpte min morgenkåpe på Kløfta (Romerikssenteret) Ellers vet jeg at de har den i Oslo.. (vet ikke hvor) - kan evt. høre med Bagorama på Kløfta.. den er knallfin og nydelig!! Kan ikke gi den nok skryt alså... Lykke til
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 H&M har en veldig fin en på nettsiden sin nå hm.com Hvit med "blonde" kanter.. ser veldig god og fin ut, vurderer å bestille den til fødebagen selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå