1prinsesse+2engler Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hva har skjedd? Hva har dere gjort? Jeg er så frustrert!!!!!! Er 11 dager over ikm nå og bare negative tester. Lurer på hva jeg skal gjøre. Skal jeg bare gå og vente, eller burde jeg gå til legen?? Jeg har jo alltid vært PRESIS!! Både med og uten pilla. Sluttet på pilla i oktober -07 og ble gravid etter første mens, men mistet i uke 17:((( Vi ventet så en syklus og startet prøvinga igjen. Men denne gangen lar spira vente på seg (
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 jeg gikk over IKM to uker, helt uvanlig for meg, har alltid hatt en regelm syklus på 28dager. Hadde litt murring, småkvalm og trett, og bare negative tester. Tok til slutt en HcG test hos legen, når jeg fikk svar på den,altså negativ, så fikk jeg mensen. Tror d kan være mye psykisk dette, at en tenker mye på at TR holder seg borte. Men jeg er helt enig, d er veldig frustrerende jeg tror kanskje årsaken for at TR var forsinket, var fordi jeg hadde tatt Wild yam hele syklusen, den kan i verst fall forsinke EL, tror den kan ha gjort d med meg og da blir jo TR forsinket og, hvis EL er forsinket. Så nå har jeg gjemt Wild yam kapslene for en stund. Kan nok være lurt å ta en HcG test hos legen Lykke til, håper du bare produserer seint HcG hormonet og får en positiv test snart:)
1prinsesse+2engler Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Sist jeg ble gravid testa jeg positivt dagen før ikm. Kan det være at man produserer ulikt med HcG ved evt andre sv.skap?
blirjegsnartmamma Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Hvis du alltid har vært presis ville jeg kanskje sjekket hos legen. Men jeg har sjelden vært det, og har virkelig lange sykluser, men de varierer. Jeg håper på at jeg har "vanlig" syklus hver gang, og regner utifra det, men det stemmer aldri Det ligger mellom 50 og 160 dager et sted hos meg.. Så nå venter jeg bare på time for å finne ut hva som kan gjøres.
1prinsesse+2engler Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Huff...det må være fryktelig kjedelig å ha så lange sykluser! Får håpe de får orden på det, snartmamma?. Håper det ikke plutselig skal bli slik med meg nå!! Tar en telefon til legen nå jeg tror jeg!
blirjegsnartmamma Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Like greit det Bedre å sjekke det med engang, enn å vente.. Jeg ventet bare 6 mnd før jeg gikk til legen, men det har tatt nå 5 mnd bare å vente.. Og det skjer jo ingenting i mellom tiden med meg så Ting tar tid har jeg lært! Lykke til
1prinsesse+2engler Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 Så har legen min ferie ut denne uka selvfølgelig ( Ja, ja...da er det ikke annet å gjøre enn å vente da...
1prinsesse+2engler Skrevet 5. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2008 Men i natt kom tr, 12 dager over ((( Æsj......... Jeg VIL IKKE at syklusen min skal bli ugrei nå altså!!!!!!!!!!!!!!!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Kan jo være at den har vært litt forsinket pga stress? Har hørt at den leker litt hvis man er veldig fokusert på om den kommer eller ikke..
drgod Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 uff snuppelura. dritt tante altså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!det kan jo ha vært en kjemisk graviditet.de ender jo som oftest i en forsinket mens.det skjedde med meg da jeg akkurat hadde tatt ut hormonspiralen.gyn sa at det var vanlig,for det er jo rart at du som alltid har regelmessige sykluser plutselig går nesten 2 uker over tiden. klem
1prinsesse+2engler Skrevet 5. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. august 2008 Ja, jeg synes det er veldig merkelig!! Har jo ikke stressa noe med dette i sommer. Har vært mye mere opphengt i det før og alikevell har syklusen vært normal. Får man positivt svar ved en kjemisk graviditet da? For testene har jo vært negative.
drgod Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Gyn min sa at jeg hadde vært "uheldig"som hadde fått et svakt resultat for det sto om timer sa han.vi kunne se på ul at det var noe der men ikke noe som kunne bli til noe.hvis du skjønner..ble litt rotete dette,men håper du skjønte.
1prinsesse+2engler Skrevet 5. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2008 Jo da, jeg skjønner Hvordan går det med deg da mannaen?
1prinsesse+2engler Skrevet 5. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. august 2008 Skal vi lage oss en ny skravletråd kanskje mannaen?
Linerla Skrevet 6. august 2008 #17 Skrevet 6. august 2008 Jeg var litt nysgjerrig på deres diskusjon da jeg også har gått 14 dager over tiden en gang før jeg fikkt mensen. Jeg får den nesten på timen. Hva er kjemisk graviditet? Jeg har Prøvd i 8 mnd:(
1prinsesse+2engler Skrevet 6. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. august 2008 Slik jeg har skjønt det, så er kjemisk graviditet at et egg blir befruktet og kroppen begynner så vidt og produsere HcG, men at det er noe galt med det befruktede egget og det går til grunne veldig tidlig. Blir som en veldig tidlig SA da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå