GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hei:) Eg lurer på hvor langt dere er på vei, og hvordan dere suns det har gått med svangerskapet til nå Ellers så kan du skriva hva du vil, og når du vil Eg er 10+3 idag:), så mensterminen blir 28 februar:). Eg gleder meg til torsdag nå i uken, 7. august, for da skal eg på tidlig ul eg har vore litt begymra og hoper på at alt bere er bra med den lille:). Ellers så har eg ikke hatt di kraftige graviditets symptomene. Har vert litt trøtt hele tiden, litt små kvalmen og svimmel av og til, spudd 2 ganger(nå i d siste) uten å vere noe spesielt dårlig.. Litt ømme pupper/nipler av og til og:P.. eg er førstegangs og blir en ung mamma på 17 år, tror dette går fint eg=) er sammen med bf, å det har eg vert i 3 år nå =).. Har alltid lust å være en ung mamma Lykke til, alle sammen
Elin snart mamma til 3 Skrevet 5. august 2008 #3 Skrevet 5. august 2008 Hei ' Grattis med liten baby i magen jeg er 11 uker +6 i dag s¨hopper snart over til 2 tri. terminen er satt til 20 februar. Regner med at du gleder deg masse til UL nå. ikke lenge igjen! skikkelig kult er det i allefall. Krysser fingrene for at alt står bra til både med deg og den lille. Gravid symptomer ja.. jeg har vært veldig trøtt lenge nå. Har hatt litt kvalmen men ikke så mye. har brukt akupressurbånd å de funket for meg i allefall puppene er ømme som fy da:) skikkelig rart for vanligvis har jeg ingen følelser i niplene men gjett om jeg har det nå Førstegangsmamma her også. er litt eldre enn deg da blir 28 nå i september. tror nok det går så fint selv om du er tidlig ute. Hvordan går det med BF da?? gleder han seg mye? for ikke å snakke om besteforeldrene?? Lykke til framover
Sol + spire Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 Gratulerer så masse med babyen i magen:) Spennende tid dette. Her er det ikke mye symtomer på graviditeten, men så hadde jeg ikke et symptom da jeg gikk gravid med datteren min heller. Og det skal en ikke klage over. Det eneste må være at jeg har vært supertrøtt en periode, men det begynner å avta nå. Herlig! Jeg blir 27 i september og har som sagt en datter fra før som nettopp er fyllt 1 år. Får to som blir veldig tette i alder. Noe jeg gleder meg til. Jeg er 10 uker i dag så vi har termin nesten samtidig. Har 5 mars jeg da. Skjønner at du gleder deg til UL ja. Jeg har hatt to allerede da jeg har hatt litt blødninger og da var det ekstra godt å se at den lille der inne har det fint. Ønsker deg masse lykke til!
blå+? Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 jeg er 11+6 i dag, så skal snaart over til 2. tri:) Så det er vel snart påtide å fortelle resten av familien om den lille spira. foreløbig er det bare samboer, mamsen og ei venninne som vet det. Og når det gjelder symptomer, har det vært lite av det gitt. Er veldig trøtt til tider da, og litt småkvalm om kvelden. men ingen ømme pupper eller spying.. priser meg lykkelig over det! Ellers er jeg 23 år (24 når babyen kommer), og har termin 20 februar:) Lykke til!
EnLitenPrins Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Jeg er 6+1 i dag Av symptomer har jeg egentlig bare ømme pupper, trøtt og har null energi...OG nå dem siste dagenen har kvalmen begynt og komme !
Linnemy og prinsessen Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg er "bare" 5+2 på vei...Synes tiden har gått sakte etter at jeg fant ut at jeg er gravid! Men på en positiv måte...Gleder meg som et lite barn til jeg er over i 2.trimester, den litt tryggere fasen. Har ikke så mange symptomer enda, lite energi / trøtt og ømme pupper. Kvalmen kan jeg godt klare meg uten
JulieF*Victoria* Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Jeg er 11+2 og er såååå glad for at jeg endelig snart er ferdig med 1.tri:)Termin er satt til 23 februar. Tiden har gått nokså fort syns jeg egentlig, heldigvis. Jeg har slitt litt med kvalme og oppkast, verst i uke 7-10,men ellers er formen fin. Litt ømme pupper sånn av og på. Ellers har magen allerede begynt å vokse:) Skal til første kontroll i overimorgen , så er spent på det. Har hatt 2 tidlige UL pga en lbitte liten mini blødning i uke 6....som viste seg å være helt ufarlig. Alt vel med lille knøttet:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 5. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2008 Til Elin08: Jo det går bra me barnefaren:), han glede seg nesten like mye som meg virker det ut som Å besteforeldrene vet ingenting enda :S skal si det etter at eg har vert på ul på torsdag å sitt om alt står bra til:).Men mine foreldre har sikkert sin mistanke ja
Gjest Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Hei:) Jeg er 6+1 idag! Har veldig ømme pupper og er trøtt og sliten hele tiden.. Vil helst bare ligge i senga og sove:) Men det gjør jeg ikke:) Synes det er rart at jeg ikke er kvalm,men det er kanskje ikke alle som blir plaget med kvalme?
Tikken Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Hei:) Jeg er 9+2 i dag, og mens-termin 10 mars 2009:) Ikke spesiellt mye symptomer, men ømme pupper, trøtt i perioder, og murring i magen:) Akkurat nå kjennes det ut som om jeg skal sprekke... Jeg er i full jobb, og med 6 uker i strekk på jobb med en lørdag fri, så er jeg klar for ferie nå!!!! Skal ha 3 uker fra mandag:) Så når jeg er tilbake på jobb er jeg i 2. trimester:)
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Er 5+1. Har ei datter fra før på 1 år og 2 mnd, og vi ønsket oss to tette så det klaffet jo bra :-) Gleder meg veldig over svangerskapet og tiden videre :-) Er litt trøtt, men det er det eneste jeg merker. Slik var det også med nr 1, men der hadde jeg også ømme bryster - så det kommer vel etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå