Gå til innhold

Ahhh.....livet er herlig dere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat skrubbet campinvognet innvendig og ryddet litt på utsiden her. Kommer inn å får servert deilig rødvin fra min fantastiske mann (gud så forelsket jeg er i den mannen), og koser meg samtidig med de nydelige små sjokoladekonfektene jeg fikk til 31 års dagen fra min eldste datter.

*koser seg*

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja visst er livet herlig!

Også så herlig å høre at du er forelsket i mannen din. Jeg tenker (og sier) ofte om/til mannen min at jeg er så inderlig forelsket i ham. Selv etter alle disse årene.

Så flott innlegg!!! Ble glad jeg!

Skrevet

Høres ut som om du koser deg ja.. :o) Jeg sitter å spiser sjokolade, og drikker et glass med Cola ( ja, jeg vet det ikke er lørdag idag).. Det er kosen min idag..

Grattis meg dagen på etterskudd. Er det ikke godt å fortsatt være forelsket i mannen sin selv etter mange år ( regner meg dere ha vært sammen ei stund.. ) Kjenner fortsatt det kiler i magen når han eller jeg ha vært borte ei stund, og det er rett før jeg skal se han igjen... :o) En kjempe hærlig følelse..

Skrevet

Takk!

Ja det er fantastisk å fortsatt være forelsket! Har snart vært sammen i 12 år, og har to barn sammen, kjenner at ferien har gjort oss godt, blodet bruser. ;o)

Kos deg med colaen du! :o)

Skrevet

Vi har vært sammen i 11 år og jeg kjenner akkurat det samme. :)))

Skrevet

Herlig! Ser og leser at det er mange som sliter rundt om, godt å høre at det er mange som har det godt også. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...