Mille** Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Har akkurat skrubbet campinvognet innvendig og ryddet litt på utsiden her. Kommer inn å får servert deilig rødvin fra min fantastiske mann (gud så forelsket jeg er i den mannen), og koser meg samtidig med de nydelige små sjokoladekonfektene jeg fikk til 31 års dagen fra min eldste datter. *koser seg* )
metaMORfose Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Ja visst er livet herlig! Også så herlig å høre at du er forelsket i mannen din. Jeg tenker (og sier) ofte om/til mannen min at jeg er så inderlig forelsket i ham. Selv etter alle disse årene. Så flott innlegg!!! Ble glad jeg!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Høres ut som om du koser deg ja.. ) Jeg sitter å spiser sjokolade, og drikker et glass med Cola ( ja, jeg vet det ikke er lørdag idag).. Det er kosen min idag.. Grattis meg dagen på etterskudd. Er det ikke godt å fortsatt være forelsket i mannen sin selv etter mange år ( regner meg dere ha vært sammen ei stund.. ) Kjenner fortsatt det kiler i magen når han eller jeg ha vært borte ei stund, og det er rett før jeg skal se han igjen... ) En kjempe hærlig følelse..
Mille** Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Takk! Ja det er fantastisk å fortsatt være forelsket! Har snart vært sammen i 12 år, og har to barn sammen, kjenner at ferien har gjort oss godt, blodet bruser. ;o) Kos deg med colaen du! )
metaMORfose Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Vi har vært sammen i 11 år og jeg kjenner akkurat det samme. ))
Mille** Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 Herlig! Ser og leser at det er mange som sliter rundt om, godt å høre at det er mange som har det godt også. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå