mammasgo`jente Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Til høsten skal jeg begynne i en meget passiv helgejobb (vi tenger de ekstra pengene...). Derfor lurer jeg på om noen av dere der ute kan anbefale noen gode bøker til meg?? Jeg liker litt sånne gripende historier, gjerne fra virkeligheten, men er også veldig glad i god krim! Setter veldig pris på gode tips, for det kan bli en del lesing utover høsten
Monajenten Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg liker veldig godt krimbøkene til Jan Mehlum, og trilogien til Anne B. Ragde. Ellers vil jeg anbefale Enke for et år, av John Irving.
Gjest Kelly Taylor Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 hvis du liker gripende historier anbfaler jeg idas dans og veien til karlsvogna, ellers triologien til Anne B. Ragde (berlinerpopplene, eremittkrepsene og ligge i grønne enger)
ett til! Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 krimdronningene er Elisabeth George og Minette Walters.de er steike flinke forfattere,spesielt Elisabeth George.hun har gitt ut uttallige bøker og jeg har lest alle og ALDRI blitt skuffa!! Henning Mankell er også veldig bra,spesielt de dørste krimbøkerne han skrev. Og ikke for å glemme Jo Nesbø,han er knall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå