Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg holdt på å klikke på sjefen min på fredag. Han var sur og grinete, og bare kommanderte meg rundt og var rett og slett drittsekk... hvorfor? jo fordi han tåler ikke at jeg har funnet meg en mann jeg er blitt glad i og er hos når jeg har fri og mulighet. Han er utlending(sjefen) og tror sikkert at han eier meg da. Han blei sur tidligere å om jeg prata med noen menn ute da jeg hadde pause. på jobb har vi det veldig greit, vi fleiper og kødder, og det gjør jeg selv om jeg har funnet meg en mann. men han er bare dritt sur på meg pga dette her. han vet å at jeg kommer til å flytte til den byen han bor i om en stund, og det er bare fordi jeg må vekk herfra jeg bor. men er det noen vits i å gå rundt å være sur og grinete på meg fordet da? jeg er den eneste annsatte som kan alt der, om det gjelder varebestilling, rengjøring(av tinga vi har der) aviser osv.....jeg er den eneste som kan ALT, og han vet jeg kommer til å slutte om en stund, men ikke akkurat nå da... jeg trives kjempe godt der, men ikke sånn som det er nå, med en dritsur sjef.... jeg var innom der i dag, og han var om mulig enda surere enn han var på fredag....og i dag kom jeg fra kjæresten min.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå