The most famous Ludder Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Men dere er passe tragisk hvis dere tror at jeg tror på Satan :-)
The most famous Ludder Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Hvorfor? Hva mener du? Jeg er satanist men tror ikke på Satan!
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Sist jeg sjekket så var vel en satanist en som tror på/tilber satan. Men hvis det ikke er det du er, hva er det da? Hva tror du på? Å hvorfor kaller du deg en satanist??
The most famous Ludder Skrevet 4. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2008 Hvor har du sjekket det da? Jeg tror på filosofisk satanisme/LaVeyensk satanisme. Kort forklart: Mennesker er dyr som er styrt av egoisme og naturlige lyster og ikke av godhet og "moral". Den eneste synd er dumhet, og den øverste leveregel er overlevelse. Vi tror ikke på noen for for guddommelighet, hverken gud eller satan :-)
FuckFace Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Hehehe... Har du lært deg noe nytt og måtte pirre nysgjerrigheten vår med den overskriften og det mangelfulle hovedinnlegget?
Lykkelig3barnsmamma Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 Hahaha... dette må være det dummeste jeg har hørt! Ikke så rart du skriver her på kranglesiden, for det er akkurat det du er ute etter. Krangle om noe bare for å gjøre det! Ønsker deg lykke til videre i livet. Må Gud velsigne deg:)
The most famous Ludder Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 Ja :-) Og nå har dere som ble interessert lært noe nytt, dermed fikk jeg det som jeg ville :-)
The most famous Ludder Skrevet 4. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2008 Er vel ikke jeg som krangler her :-) Hva er det dummeste du har hørt?
Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Skrevet 4. august 2008 saaaaataaanist jeg vet det går an til sist, så lenge jeg lever her, er jeg en sataniiist Ytrolig meningsløs tråd foresten
The most famous Ludder Skrevet 4. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2008 Hvorfor er den meningsløs? Nå har jo 3 stk lært noe nytt, veldig meningsfylt vil jeg mene!
Gjest Skrevet 4. august 2008 #12 Skrevet 4. august 2008 Å? Hvem er de tre? jeg har ihvertfall ikke lært noe nytt i denne tråden. Jeg gikk igjennom "jeg er satanist" fasen når jeg var 13 jeg.
The most famous Ludder Skrevet 4. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 4. august 2008 Tviler sterkt på at vi snakker om samme satanisme da. For den var du for liten til å forstå... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå