Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Altså løs vognforlenger? Har ei simo sportsvogn fra 2004 og har tenkt å bruke den til nr 2, så hadde vært kjekt med forlenger. Knappene er der. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 du bruker bare kalesjen til bagen om du fortsatt har den der er det knapper som passer til enden på vogna
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 jasså ja, er det ikke simo som skal være så lang og stor og sååå bra da?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg har ikke bærebag, kun sportsvogn. Derfor jeg lurer på om man kan få kjøpt kun forlengeren
Inkognito83 Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Du kan jo høre i butikken om du får kjøpt kalesjen til bagen, evt kjøpe en løs bærebeg.
emporium Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 til HI jeg har faktisk 2 stk men det er forskjellige knappesystemer på dem husker du modellnr på vogna di? jeg har modell 612 kjøpt høsten 2004 send meg pm om du er interessert i å se om den ene min kan passe til din =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå