liz86 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 ser du om eg er gravid?? ser du når evt. eg blir gravid?? hvor mange barn vil eg få`?? født 191186 mayliz
☆lieela Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Får opp en gutt? Du har barn fra før?? Ser 3 barn hos deg i allefall (er usikker på kjønn på de, men får opp begge kjønn), og jeg tror du er gravid nå. (Har du tatt noen test?)
liz86 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 ja eg har en sønn født i nov 05 og ei datter født i mars 08.... tok test på torsdag å den var negativ, har ikke hatt mensen siden fødslen å lure på viss eg er gravid nå, ser du når en test vil bli positiv. gutt eller jente?? tusen takk iallefall=)=)
☆lieela Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Å,ja...som sagt ser 3 barn hos deg. Og begge kjønn, om du har en sønn og en datter fra før, men ser ikke helt hva tredje blir. (Vil tippe på jente) Da må en positiv test være like rundt hjørnet, for jeg ser en sterk graviditet hos deg.
liz86 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 tusen takk=)=)=) håpe du har rett.... ønsker virkelig å vere gravid nå... blir spennede å se hva det blir.... ser du noe mer ang. fødsel å kanskje noe om forholdet til meg å samboeren min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå