Gå til innhold

I dag har jeg bryllupsdag :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 år siden vi sa ja til hverandre, en helt fantastisk dag. Har titta på bilder og kosa oss. Nå sitter mannen og øver - den romantiske middagen må vi ta en dag vi har litt bedre tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med 6 forhåpentligvis gode og minnerike år. Håper det blir min tur å ha bryllupsdag en gang i framtiden.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Gratulerer, gratulerer :)

Skrevet

Gratulerer! Har akkurat feiret vår 4. bryllupsdag og i tradisjonen tro skålte vi i Jordgubbsvin, det samme som vi hadde som velkomstdrink i bryllupet vårt. Har drukket en flaske med det på hver eneste bryllupsdag hittil. Snart har vi 12 års dag også faktisk, tiden går fort! :o)

Skrevet

Så herlig, gratulerer så masse!!! Ja dere får ha den romantiske middagen til gode. Vi har også 6 års dag senere i år, jeg tenkte vi skulle gjøre litt romantikk den dagen ja, i fjor når vi hadde 5 års dag, så vi hverandre bare 5 minutter i løpet av dagen.. Har nok ikke noen romantiske mann i det hele tatt, men tenkte å overaske han da..

Skrevet

Nå blir jeg helt rørt jeg. Så deilig! Gratulerer med bryllupsdager og kjærlighet.

Hva hadde livet vært uten kjærlighet? Jeg unner alle å elske og bli elsket tilbake.

Skrevet

Så sant, så sant, metaMORfose :-) - og takk til dere alle!

Har nettopp fått lukka øyelokkene på mine to søte små... De har vært hos svigermor noen dager, kost seg glugg i hjel og fått med seg et par nykker vi må plukke av dem *ler*. Eldstemann på 5 kunne fint fortelle at bestemor hadde ligget sammen med dem til de sovna. -Fint det, altså, måtte jeg replisere, -men det kan ikke mamma gjøre. -Nei, det er sant, ja, svarte han...-du kan jo ikke ligge i begge sengene samtidig.

Mannen sitter og planker/skriver om låter vi skal spille til uka - en jobb han er bedre til enn meg - så da fikk jeg ta leggestøyten. Blir nok bedre i morgen, allerede ;-)

Skrevet

Gratulerer så masse!! =)

Og ønsker om mange gode år i fremtiden også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...