Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Her i huset har vi brukt det siden vesla var ganske lita pga at da sov hun betraktelig mye bedre, så sånn har det nå bare blitt! Nå er hun over året, og har enda ikke prøvd dyne på henne.. Hører så mye pes om at det er stakkars unger om de må bruke sovepose, og at folk har hørt om at barn faller neddi og ikke får puste.. Folk ville fått panikk o.l.. Men når vesla mi trives med det da? Hun klager jo ikke i det hele tatt, men sover så godt hele natten så. Er det så galt å bruke det da? Sittet og lest litt på nettet jeg nå, og i ulike forum, så er jo nesten så jeg vil gå og ta den av henne og heller legge på ei dyne.. Da blir jo jeg så redd for at hun ska få den over hode da, og ikke få puste pga det...huff ikke greit å være mor alltid!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hei! Jeg har brukt saftypose på gutten min. Men du mener kanskje vanlig sovepose? Han elsket å sove i den. prøvde å bytte til dyne mange ganger,pga at d var vanskelig å finne lange nok poser. Nå er han nesten 3 år og sluttet med pose for ca 3-4 md!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå