maiprinsen Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 noen som kan svare meg på om dette er normalt? Min lille prins på 10 uker er nedsunket når vi holder ham opp, og "normal"når han ligger. Trodde dette kom av dehydrering men prinsen vår har TUNGE tissebleier og får godt med mm og vatn nå. Noen som vet noe om dette?
Krokka og prinsessa Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Håper du får noen svar. men uansett: Ring helsesøster i morgen og spør!
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Vanlig med litt søkk ned. Kjenn på den så skal den bevege seg litt opp og ned.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Det er vanlig at den kan se nedsunket ut selv om det ikke er dehydrering. Hvis han tisser mye ville jeg ikke vært bekymret, men du kan jo ringe HS i morgen.
Honningmelon Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Fontanellen til mine var også sånn innimellom. Og legen sa til meg en gang da jeg lurte på dette med dehydrering, at de skal være VELDIG dehydrert før du ser det på fontanellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå