Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Skofus, Sorel, Kamik, Viking, Ecco.... Huff, aner ikke hva jeg skal velge til vesla jeg. Hadde Pony vinterstøvler i fjor, og var fornøyd med de. Men det finnes kanskje andre som er enda bedre for en 2 åring?
Zitro Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hatt både Ecco og Pony. Mest fornøyd med Ecco.
It's all about me Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg ser superfornøyd med Sorell. Men de er så varme at jeg kommer aldri til å ha bare de. Har har Timberland i tillegg.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Viking eller Ecco, da til hele vintersesongen, som kan medføre slaps, mange minus og event litt søledammer. sønnen i huset har "svømt" og vasset med støvlene over lengre tid, men aldri blitt våt:-) sorell og Kamik har jeg bare hatt erfaring fra barna i bhg jeg jobber, de er litt klumpete og store, men bra på mange minus:-) men blir våte nesten med en gang de er ute i slaps og vann.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Sorel supervarme og gode + helt vanntette. Snuppert blir fort kald på føttene så vi er avhengige av sko som holder godt på varmen. I sorell kan hun bare ha på vanlig ullstrømpis i skoen og være deilig og varm når vi tar de av.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2008 Er Sorel å få tak i i Norge? Eventuelt hvilke butikker?
børdi Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 aner ikke, kjøper de som er vanntette, eller folk har erfaringer med....
Blåmandag¤ Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Er det de Sorel-støvlene som er mørkeblå eller rosa og svarte? De er ikke like tunge som de beige?
Gjest Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Vi sverger til viking. Har dårlig erfaring med Ecco, de klarte ikke holde han varm uansett hvilken sokk vi brukte.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 Jada, vi kjøpte de på grændsen i Oslo, mener å huske at eurosko har de også
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Uten tvil Ecco Gore Tex, har gått over til de på alle tre nå. Har aldri vært våte i dem, superfornøyd!!
Fire småtroll Skrevet 3. august 2008 #15 Skrevet 3. august 2008 Har hatt Ecco i mange år til guttene her og er kjempefornøyd, de er vanntette og varme, og holder hele sesongen. Kjøpte et par billigere vintersko til eldste et år, men da vi hadde kommet til jul var de helt utslitt, så ut som de var arva etter to-tre andre barn... Har vært uheldig med Ecco en gang, den trakk inn vann i regnevær, men da jeg fortalte det i skobutikken fikk jeg nye sko med en gang. Ecco hadde kjempegode reklamasjonsrutiner, de skulle være tette og var de ikke det var noe galt, ny sko!
OsloMor Skrevet 3. august 2008 #16 Skrevet 3. august 2008 Skofustex og Ullvangsok funker fint her, hadde Superfit til minstejenta i vinter og de var også veldig bra.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 Våre sorell er røde, har bare sett de i sort og rødt jeg
Gjest Kelly Taylor Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 kjøp sorell og kamik på nettet fra usa. der koster de 150 kr, med frakt blir det ca 250.
Gjest mphs Skrevet 3. august 2008 #19 Skrevet 3. august 2008 Vi liker viking aller best. Har dårlige erfaringer med sorellsko. de klabbet snø så mye at jenta mi fikk problemer med å gå + at de var litt tykke/stive. Men det er kanskje flere typer.
Blåmandag¤ Skrevet 3. august 2008 #20 Skrevet 3. august 2008 Er det med for man kan ta ut? Og er de tunge? Jeg har Sorel på jobb(barnehage, må ha det for å ikke fryse til is!), men de er rimelig tunge..
cherry coke Skrevet 3. august 2008 #21 Skrevet 3. august 2008 Viking goretex uten tvil! Hun har aldri vært våt eller kald på bena, de er gode på og lette. Ganske dyre, men de var verdt hver en krone=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 #22 Skrevet 3. august 2008 sorel ja. vi hadde de blå i fjor som man kan ta ut ullforet i. De holdt lille varm og tørr på beina gjennom hele vinteren i ute-barnehagen hennes. Seriøst, vi fikk så mye skryt for skoene hennes og tøyet generelt. Hun var ikke våt eller kald en eneste gang!! sorelskoene til barn er ikke sånne som de beige til unge og voksne, de er lette og gode.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. august 2008 Forfatter #23 Skrevet 3. august 2008 Kan jeg få kjøpt de i sko/sportsbutikker her i Norge? Eller må jeg bestille fra usa?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. august 2008 #25 Skrevet 3. august 2008 jeg kjøpte de på g-sport iallefall, så det får du helt sikkert når høst og vintertøyet kommer inn. Frem til snøen kom og det ble kaldt brukte vi bare vanlige cherox vi da så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå