solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Sambo har familie der og vi kan begge få jobb der ganske kjapt. Her vi bor nå får jeg kun vikar jobbing og vi bor her kun midlertidig pga str på huset og for langt unna jobben til sambo. Og å flytte nærmere min fam er uaktuelt, så da gjenstår det svigerfam. Men vi blir da boende 70 mil unna mine foreldre. Byen det er snakk om er veldig fin, og alt sentralt. Vil nok ikke bo i byen uansett, men i nærområdet. Men jeg lurer sånn på om jeg kommer til å savne mamma altfor mye og angre.... Noen som har vært i samme situasjon???? Og hvordan gikk det??
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Bor 70 mil unna min familie nå og skal flytte 250 mil så..... Savner det å bo sentralt og jeg ville heller det enn å bo nærme familien min. Da er det lettere å dra på besøk og få besøk. Har dere en av familiene i nærheten har dere jo mulighet for avlastning og det er gull verdt når man har små barn! Hvis du bestemmer deg for å trives så vil du det! Go for it sier jeg!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Ja, vi ser jo mange fordeler med å flytte, uten tvil, men jeg mest engstelig for savnet av mine foreldre og ikke minst niese. Men det er klart vi tenker mye på eventuell avlastning, for det har vi jo savnet mye. I dag bor vi 50 mil fra hans fam og 30 mil fra mine, så vi har uansett ingen vi bare kan ringe til når vi trenger det. Det er jo uansett ikke noe vi trenger bestemme oss for nå, men det er et aktuelt tema her for tiden. Tusen takk for svar =))
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Noen flere som har erfaring med å flytte så langt???
smågodt prinsessa Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg flytta ca 50 mil unna min hjemby og venner og familie. Jeg syns det går greitt foreløpig hvertfall:) Men selvfølgelig savner jeg venner og familie innimellom, men jeg har en suuper svigerfamilie. Mye familie her som stiller opp. Også bor vi i et genialt nabolag, unge mennesker med barn og vi koser oss masse her i gata! Men en vakker dag kunne jeg tenkt meg å flytte hjem igjen.. før lillegutt begynner på skolen. Men vi får se:)
SOMMER :) Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Har ikke egen erfaring. Men siden det allerede er 30 mil så har det kanskje ikke så mye å si om det blir 50 mil unna? Det er jo uansett langt. Men ikke lenger enn at man kan dra på besøk en helg... :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 vi flytter fra Bergen til Drammen.. fordeler er at typen kan ta den utdannelsen han vil, vi kommer nærmerer deler av familien hannes(de bor i sandefjord) . ulemper er jo at det e langt unna, men kan jo reise hjem på besøk en helg i ny å ne. kommer nok til å savne familien men tror det skal gå greit...
Mor&barn Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Ungmor & Emily Jeanette - Ble skrekkelig nysgjerrig på hvem kjæresten din var, og nå vet jeg det hehe morsomt
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 Vi flytta fra Bergen til Tønsberg i fjor. Jeg er fra Vestfold da og mannen min er fra vestlandet. Etter 8 år i Bergen så er det rart å bo i en liten by... Men her er det flere besteforeldre som vi kan spørre om pass og barnehageplass. Nå bor vi laaangt unna min svigerfar og mannens to søsken, men vi ville bodd langt unna noen uansett hvor vi bodde vi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå