Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hei Kan noen kvinner her være ærlig. Nå jeg ble sammen med dama ga jeg henne oral sex 2-3 ganger og det virker som hun likte det. Men etter det ble det ikke mer av det, nå har vi kun en vanlig kjedelig sexliv hvor hun rir og misjonær. Jeg vil så gjerne gi henne oral sex, men hun har en tendens til å bli sur når jeg snakket om sex. Hvordan kan jeg gå frem? Og er kvinner endel annerledes enn oss menn på dette med oral sex? Liker dere det ikke?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Du vet oralsex er veldig godt, men kanskje du ikke gjør det på en god måte?? Klitoris er veldig følsom, og for min del blir det ubehagelig om tunga bare går i full fart frem og tilbake, og flere av mine venninner sier det samme. Prøv å gjør alfabetet med tungen, det funker, hehe Og det er ikke alle som tør å si at de føler det slik. Kanskje passe på når hun har vært i dusjen og sånn, slik at hun føler seg fresh? Prøv å vær romantisk, og få henne til å føle seg spesiell... Pirr henne litt opp, slik at hun ikke klarer å si nei, ikke bare buse på med at du vil slikke henne!! Vær kostbar selv om du viser henne hva du vil:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Er du sikker på at ho blir sur? og ikke flau og utilpass? Men de fleste damer liker vel oralsex, jeg gjør det allefall. Men hva med å gå frem på en annen måte da? forføre henne i senga...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 jeg ELSKER det!!!eneste måten jeg får orgasme på.men ikke ha skjeggvekst,det er innmari vondt!og konsentrer deg om det du gjør med tunga,ikke prøv å gjøre for mye sprell med alle fingrene og hendene samtidlig,da kan det hende det blir lit for mye av det gode... har hun gjort det på deg?om ikke,kanskje hun ikke vil at du skal gjøre det på henne for da tror hun at hun må gi tilbake?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Hos meg er det omvendt, har en mann som er tørrere enn tørr. Jeg vet oppskrifta, A-Å, og jeg kjeder vettet av meg. Oralsex - hva er det liksom!!Arrrggghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg elsker å bli slikket hver gang. Men det har tatt tid å bli slikket slik at jeg liker det. Spør henne når du holder på hvordan hun liker det. Jeg liker at han kommer inn fra siden, fordi sjegget skraper klitoris og da gjør det vondt. Så liker jeg at han suger, slikker og smatter rolig. Ikke noe kjappe bevegelser. Litt pauser. Og vips er jeg klar for knulling.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Stopper hun deg når du prøver å gå ned på henne da? Hun er sikkert litt beskjeden når det kommer til å prate om sex, kansje et teit tips men prøv å ta det opp etter et glass eller to med vin, så er hun kansje ikke så sjenert. Er jo vansklig for deg og vite hva hun vil når hun ikke ønsker å prate om det. Tror ikke det er så mange jenter som ikke liker oral sex nei, men enig i hva de sier over angående skjegg, hender, og ikke for hardt... Suger hun deg? Kan jo være at hun ikke er vant med oral sex fra tidligere forhold..?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Vi elsker det!!!!!!!!!!! men er det dårlig, er det pyton.....sorry....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 jeg liker ikke han gir meg oralsex visst jeg ikke føler meg nyvasket. Men da sier jeg ifra Men ellers liker jeg veldig godt at han gjør det ja, og jeg liker å gjøre det på han. Men han er som meg vil ikke visst han ikke er nydusja Men vi er stort sett rene begge to når vi har sex. Vi liker litt variasjon da Og det er mange kvinner som er glade i sex, jeg bl.a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå