Gå til innhold

Hva kan dette være ?! Beklager detaljer : p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er akkurat nå en forvirret liten sjel, som lurer på noen som har opplevd noe liknende...?

Jeg går på provera for å få tilbake mensen etter sa. (Provera= Skal ta 10 piller, så får jeg mensen i løpet av 3-7 dager etter at jeg tar siste pillen. Fra første mensdag skal jeg telle 16 dager, for dretter å begynne på ny kur. Skal ta tre kurer. Har tatt to).

Jeg hadde nå tatt 6 piller, og så får jeg en blødning (etter sex). Først ganske mye friskt blodt, men ikke så mye blod som på en vanlig mens blødning. Jeg og sambo trodde kanskje at det skyldes sex-en, men jeg hadde i bakhodet at det kunne være mensen som kom før. Har lest det her inne, at noen har fått mensen 3 dager før hun ble ferdig med pillen. Våknet på morgen dagen etter og blødde omtrent ikke. Og det som "var der" var brunt:S hmmm.. Idag er jeg på dag 2 i mensen, og det er fremdeles ikke noe blod.. og knapt noe i det heltatt. Det vesle som er der, er brunt... hmmm..

- Har jeg bare hatt en mellom blødning , eller en kort mens?

Har du opplevd dette, og hva kan det være?

Å få mensen FØR man er ferdig med proverakuren, er det et bra eller dårlig tegn?

Unnskyld, ble mye det her.. men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...