Gå til innhold

Blir det noe action i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet hvem du er ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nå ikke så sikker på om jeg vet hvem jeg er, men det er vel meg du sikter til.. Hehe;-)

Joda, det blir byen det vettu;-) Fuckface er klar som et egg...;-)

Nå viser det seg at den mest sannsynlige barnevakten skal jobbe til halv åtte på lørdag, så hvis jeg ikke finner noen andre, må jeg nok droppe foerspiel desverre...:-(

Skrevet

Hm, kjipt... men bare minn meg på at jeg skal dra hjem FØR siste bussen, så blir det nok gøy ;-)

Morsom måte å skrive vorspiel på forresten ;-)

Skrevet

Før siste buss? Hvorfor det da? Hehe;-)

Jaja, vorspiel da.. Har noen skrivelifer nå og da:)

Skrevet

Siste buss er dårlig steming, ødelegger hele godfølelsen, har lovet meg selv at jeg aldri skal ta den mer, jeg vil hjem før det blir lyst!

Skrevet

Hallais, Harry!!!

Sliten idag? ;)

Du går jammen tidlig på byn hvis du ikke kan ha vorspiel etter halv åtte.... hehe

Det blir lørdag, ja?

Skrevet

Harry??? Hehe;-)

Faktisk ikke så sliten i dag. Har opplevd verre for å si det sånn...;-) Men merker jo selvsagt at jeg var ute i går...

Ikke var jeg såå full i går heller... Selv om "noen" mente jeg var det...

Nei da, Går ikke så tidlig ut, men når man tar i betraktning hvor jeg er, hvor mange busser det går, og hvor jævlig lang tid bussen tar til byen, så blir klokken ganske mye mer enn halv åtte.. Hehe;-)

Men skal prøve og få pappa til og ha barna. Tviler på at det blir noe problem;-)

Skrevet

hmm... Får prøve å få deg hjem før da;-) Men ikke stol på at jeg klarer å passe på klokka altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...