Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 ......som ble litt skuffet da vi fikk beskjed om at vi venter sønn nr 3? Håpet litt på jente denne gangen, dels fordi jeg er vokst opp med 3 brødre og det er masse gutter i familien, og så syns jeg det hadde vært koselig med ei datter også. Vi setter strek nå, jeg er takknemlig for guttene mine, men en har vel lov å ha et lite ønske om kjønn før en får det bekrefta på ultralyd?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Selcfølgelig har du lov til å føle litt skuffelse. Det er nok helt normalt. Det betyr jo ikke at sønnen din ikke er velkommen. Forstår veldig godt hva du mener faktisk. Men husk at det er mange som har fått beskjed om at dem får gutt, og så kommer det ei jente alikevel:) Søsteren min opplevde det også.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Du er ikke stygg, du er bare menneskelig :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Du er faen meg skikkelig stygg, sett deg i speilet i det siste. Ikke gjør det,det vil knuse....haahahsahahahaha
Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 nei det er du ikke. det er lov å ønske, men betyr likevel ikke at du ikke blir glad for det du får. Skjønner også hvordan du tenker.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Skjønner deg godt jeg også... jeg tror de fleste blir skuffet inni seg, men de færreste sier noe høyt om det, dersom de får et annet kjønn enn de ønsker. For jeg tror at de fleste av oss innerst inne ønsker et bestemt kjønn ved første fødsel, og når du har fått gutt eller jente - så ønsker du det motsatte nr. 2 - og har du fått to av samme - så ønsker du i alle fall det motsatte når nr. 3 skal komme.. Men trøsten er det... du blir like glad i 3. tassen selv om hjertet sank litt. Kanskje du kan være fostermor for en liten jente når guttene vokser til litt? Avlastningshjem? Ellers får du be guttene dine fostre mange flotte jentebarnebarn... trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Jeg følte det akkurat likedan da jeg gikk med tredjemann. Men visste ikke hva det var før fødselen. Husker jeg var livredd for å få enda en gutt, og skjemtes av tankene mine! Det var jente, men jeg vet i hjertet mitt at jeg hadde blitt like glad i en sønn til. Jeg fikk enda en gutt siden, og jeg forguder alle sammen, uansett kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå