ett til! Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 de som stemmer FRP er virkelig laangt bak mål!jeg sitter noen gang å hører på formann Siv Jensen på TV, og ALT hun sier er bullshit!! FRPs politikk henger ikke på geip i det hele tatt!De sier vi skal ha bedre veier,bedr eskole,bedre helseomsorg,bedre sykehus,bedre ditt,bedre datt og så videre.så sier de at vi skal betale mindre skatt,jada,da blir alt bra,SAMT av vi skal bruke milliarder vi har på bok fordi vi er så rike så,og da blir norge et mye berde land,med inflasjon opp under taket og en så sterk krone at ingen vil kjøpe noen verdens ting fra oss. Kommer FRP til makten i dette landet kommer Norge til å bli skikkelig rævkjørt!!! jeg er faktisk en smule bekymret. FRP spiller på folks økende fremmedfrykt,mens de egentlig har en helt annen plan når de endelig kommer til makten... please ikke si at det er noen her ute som stemmer på dette fantastisk latterlige partiet???
T**** mamma:) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Må si meg ganske enig i mye av det du skriver. Ikke en helt behagelig tanke at FRP kan ende opp med makta. Om norge kommer til å bli rævkjørt vet jeg nå ikke, men hadde ikke slappet helt av viss jeg visste at det var det partiet som satt med hovedansvaret. Har en stefar som stemmer på FRP, og det prøver han å holde skjult. hehe. Synes nå at bare det sier sitt jeg.
fumlis og skrikerungene Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Politikk er noe dritt!! Fra ende til annen. Finn den politikeren/partiet som ikke er full av drit og tomme løfter, så skal du få en premie av meg! Og nei, jeg er ingen FRPer... (Ihvertfall ikke ennå)
Bare™ Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Vi er kanskje blitt litt lei av tompratet til Stoltenberg også? "åååå som vi skal fylle vann i alle bassengene bare vi får denne ene perioden til!!!" "åååå som norske barn blir dårligere svømmere!"" står det i norske media i juli 08. vel, her omkring bruker man bassengene til ballbinger.. Stå på dere, rødgrønne. Jeg ser heller Jesus gå på vannet enn en periode til med en regjering som ikke gjør annet enn å bortforklare sin egen politikk med å rakke ned på de borgerlige- da spesiellt FrP. Så vidt jeg vet har ikke de hatt makten? Med økende fattigdom, flere dødsulykker på veiene, økt gjengkriminalitet ol, så er det vel ikke rart folk stemmer noe annet ENN AP?? NOE MÅ JO SKJE!!!
Feita Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 FRP`ere er ignorante idioter! ..... sier en uvitende ungjente! Tror ikke du har satt deg så godt inn i spesielt Frps politikk, har du vel? Hver gang noen klager på det partiet, så er det den samme mølja som nevnes. Fremmedfrykt, rasisme bla, bla, bla. Det er faktisk litt annet på programmet deres også. Jeg har aldri stemt Frp, men vurderer det faktisk nå, da alle de andre som har sittet i maktposisjon, har stort sett kommet med tomme løfter og slett ikke gjort Norge til et bedre sted. Ikke kan du å skrive så bra heller... Gramatisk sett. (Jeg har sikkert også mine feil, men du har maaaaange!!). STORE bokstaver etter punktum vet du lille venn. STOR bokstav i begynnelsen av en setning, Norge med stor N, mellomrom etter punktum og komma osv. (Dårlig AP lærer som har undervist deg kanskje??). Sorry, men under en AP-regjering som skal gjøre såååå mye for skolene, de eldre, helsesektoren og bla, bla, bla, bla (Stoltenberg kan like gjerne sette på ei plate, for det er jo det samme som kommer ut av kjeften på han hver gang han intervjues), så burde i hvert fall du fått litt mer igjen av skolegangen?? Kanskje på tide at grensene stenges for noen år, slik at vi kan ta oss av alle de som har sluppet inn? Asylmotakene er fulle. De som bor der tar med seg "dritten" fra sitt eget hjemland og fortsetter sin "hellige krig" der. Burde de ikke være takknemlige og glade heller for at de har kommet seg bort fra nettopp terror, forfølgelse, voldt, drap o.a.??? Men neida. Dette fordi de rett og slett ikke er reelle flyktning. Ofte er det kriminelle som stikker av fra sitt eget hjemland. Hvorfor skal vi slippe inn f.eks. somaliere som nekter og ikke ønsker å integrere seg?? Ikke vil de jobbe heller. Kun leve gratis på den norske stat! Sorry, men de har jeg ingenting til overs for. Og hva gjør alle disse rumenske tiggerne her?? Må jo koste skjorta å komem seg hit? Neida. De kommer hit i hopetall, bytter på å tigge (har sikkert oppsatte timelister), og når de ikke tigger, går de rundt å stjeler i butikker o.a. Ikke er de flyktninger, ikke søker de nødvendigvis opphold, ikke har de jobb. De er kun plagsomme. Jeg er mer for å hjelpe dem der de er, i stedenfor å få de "feile" folka hit, som i stor grad kun utnytter systemet. Men Ola-dunk sitter der blåøyd og tror de er så snille. Snakk om ris til egen bak. Men en vakker dag, når alle i Norge plutselig våkner opp i en muslimsk stat, da er det for sent Dere som forsvarer alle innvandrere, asylsøkere osv. burde vite litt mer før dere uttaler dere. Men neida. Samme som går igjen der også. "Jammen alle innvandrere jeg kjenner er sååå snille". Det sier alle jentene som gifter seg også med utenlandske (ikke vestlige) menn, og så sitter de der med skjegget i postkassa (for de damene som er hårete), med en solid blåveis og ungen kidnappet til jallaland, og skjønner ingenting når gubben er lei av å daske på dem.....! Om man begynner å se seg litt om, så topper faktisk utenlandske personer stort sett alle statistikker når det går på det kriminelle. Også asylsøkere som absolutt burde oppføre seg pent. De søker jo om å få bo i en fritt land!! Men neida. Voldtar, dreper, stjeler, gjør innbrudd, slår ned gamle damer osv. osv. Og for den som kan si i mot, burde få seg en jobb innenfor justis e.l. så vil jeg tro pipen får en annen lyd. Jeg ser dette hver dag, og søren meg ikke noe rart om man blir en smule rasistisk. I vanvittig mange av sakene vi har her, så er det ikke vestlige personer som står bak. Og disse skal vi ta oss av?? Send de ut igjen. De som virkelig trenger å komme hit, sitter i stråhytta si og kommer ingen vei, mens de andre som har resurser (oftes tilegnet seg på ulovlig vis), kommer i hopetall! Nei, jeg HÅPER Frp kommer til makta. OG det blir ikke inflasjon bare man rører litt av den vanvittige potten av oljemiliarder Norge har på bok. Det er kun skremselspropaganda fra den rødgrønne regjeringen sin side, slik at de slipper å følge opp alle løftene sine om bedre veier osv. Vet DU hva egentlig vegavgiften går til?? Ikke utbygging av veiene i hvert fall. Heia Frp
UpsyDaisy Skrevet 6. august 2008 #6 Skrevet 6. august 2008 Det hjelper jo ikke noe å stemme FRP uansett for de kommer jo ikke til makten samme hvor mye flertall de har. Stemte FRP sist jeg, er en ignorant idiot. Føler det er eneste partiet som kunne fått litt forandring i dette naive landet. Ja, jeg tenker først og fremst på innvandring. Hadde vært moro om de fikk en sjans. Hadde de holdt på å kjøre landet i grus hadde de nok blitt stoppet lenge før.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 synes også frp er drittt!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Feita. Vi har faktisk ganske høy inflasjon i dette landet allerede, til tross for at vi har ganske høye renter, så går as norge så det griner. Noe som ikke er sånn veldig bra for norsk industri, fordi det gjør våre produkter så dyre, men det er fint for grådige nordmenn på handletur hos søta bror. Dessuten synes jeg at din politiske argumentasjon er noe tynn når du må starte med å rakke ned på din motparts rettskrivning. Og det blir ikke stort bedre. Det meste du skriver er løgn og tull. Men for all del. Jeg klarer meg, jeg trenger ikke velferdsnorge for å fø familien min. Men jeg synes synd på de som trenger det, og dermed blir med på lasset når de grådige skal velge sin dronning.
Feita Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Vet ikke hva du sikter til, når du ikke kommenterer noe konkret, men alt jeg skriver er sant, og har ikke noe med løgn og tull å gjøre. Men gjør som alle andre. Dra skyggelua godt ned i øynene, så slipper dere å se sannheten. Heldigvis er det flere og flere som begynner å våkne opp å se sannheten, men fortsatt enda er det dessverre altfor mange som ikke tørr å si sin mening fullt ut, da man ikke skal kunne si noe før man kalles en rasist. Jeg hater regelrett jalla som kommer hit på falske premisser. Fortsetter med all jævelskapen sin som de også har i sitt hjemland, og ellers nekter å følge norsk lov. Men har null og niks i mot de som er skikkelige, prøver å få jobb eller har jobb, integrerer seg, lærer seg norsk osv. De må gjerne komme i hopetall for meg! Men, jeg tror at etter tusenvis av år men apekattoppførsel og tragisk "kultur", så skal det litt til at de klarer å forandre seg "over natten", men ærlig talt så kan de i det minste prøve!!!
ett til! Skrevet 7. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2008 Feita Jeg synes virkelig synd på deg som er så rasistisk og som vil gjemme deg bak FRPs politikk. Du stemmer jo på dette partiet for å kaste ut innvandrere som Norge faktisk trenger. Men det er ikke sikkert du har fått med deg det du, der du sitter å dingler på den store hvite hest. Forresten blir jeg provosert av sånne som deg som må trampe på folk for å få oppmerksomhet. Dette er ingen rettskrivningstime,jeg har min fulle ertt til å ikke skrive SÅ JÆVLA PERFEKT SOM DEG! Hesptre
fumlis og skrikerungene Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Hehe;-) Det var jo den rette ræva som feis da... Jeg er enig med feita i at så fort man sier noe i mot innvandrere, så blir man kalt rasist... Jeg synes det blir helt feil. Det er mange som trenger hjelp, ja, men kommer de hit til landet og bare lager faenskap, ikke klarer å rette seg etter norske lover og regler, nekter å integrere seg... Så synes jeg de kan straffes til å bli sendt ut av landet. Så lenge det ikke er fare for liv og helse selvfølgelig. Er jeg virkelig rasist som mener det???
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 7. august 2008 #12 Skrevet 7. august 2008 Kjære feita, Jeg synes det er ganske merkelig at du mener at denne regjeringen ikke har gjort noe for å bedre norges land ... Ser du eks. på arbeidsmarkedet idag er situasjonen myyyye bedre enn på lenge! Ting tar tid .. sånn er det bare! Vi går nok for å være en middels rik (hvis man kan si det sånn) familie - og aldri har vi hatt det mer romslig økonomisk enn vi har idag! Herregud - åpne opp øynene dine - vi har det så jævli bra her oppe på vår høye tue - at vi ikke skjønner det selv en gang .. iallefall ikke du! Frp kjører en politikk hvor de rike får enda mer ..jippiyeah.. det betyr kanskje også at vår familie ville fått litt mer.. men NEI, det vil jeg ikke være med på! Jeg vil heller være med å dele med de som trenger det mer enn oss!! Blir litt kvalm for folk som ikke ser hvor godt de har det ... kanskje på tide å ta seg en tur ut i verden og se hvordan mesteparten av jordens befolkning lever???? Buuh med Frp
dårlig ånde Skrevet 8. august 2008 #13 Skrevet 8. august 2008 dessssverre (rett på meg feita plis a) så er det slik at konsekvensen av å leve i et demokrati er at de pepsi max drikkende grillpølse-maestroene her til lands stemmer frp. Flertallet har makta, og jeg arresterer meg selv hver gang jeg tenker at folk, de bør beskyttes fra seg selv. Jeg trøster meg med frp sannsynligvis ikke vil holde mer enn én regjeringsperiode. men det er jo en mager trøst.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Feita. Svar på tiltale. FRP`ere er ignorante idioter! *JA! Og jeg er ei gammal ku! Tror ikke du har satt deg så godt inn i spesielt Frps politikk, har du vel? *Å jo da. Fordi man må kjenne sin fiende. Ikke kan du å skrive så bra heller... *Skriver deg i senk når som helst søta. Kanskje på tide at grensene stenges for noen år, slik at vi kan ta oss av alle de som har sluppet inn? Asylmotakene er fulle. *Ja de er fulle. Men da kan vi åpne noen nye? Hvorfor skal vi slippe inn f.eks. somaliere som nekter og ikke ønsker å integrere seg?? *Alle somaliere er ikke like. Noen er vrange, men de fleste er det ikke. Det blir som å si at alle nordmenn er dumme. En hel del er det, men det er litt synd å si det for de som ikke er det. Jeg er mer for å hjelpe dem der de er, i stedenfor å få de "feile" folka hit, som i stor grad kun utnytter systemet. Men Ola-dunk sitter der blåøyd og tror de er så snille. Snakk om ris til egen bak. Men en vakker dag, når alle i Norge plutselig våkner opp i en muslimsk stat, da er det for sent *Vi kommer ALDRI til å bli en muslimsk stat. Det der kan du og siv ta med dere lenger på landet. Sammen med jævla Sandberg. Dere som forsvarer alle innvandrere, asylsøkere osv. burde vite litt mer før dere uttaler dere. Men neida. Samme som går igjen der også. "Jammen alle innvandrere jeg kjenner er sååå snille". *Jeg kjenner ikke så mange innvandrere, men de jeg kjenner er hardtarbeidene familier som hverken voldtar, dreper eller fører fatwa. Tom han meksikanske jeg vet om kan å oppføre seg. Om man begynner å se seg litt om, så topper faktisk utenlandske personer stort sett alle statistikker når det går på det kriminelle. *Å lese statistikk er en kunst, som du ikke bør la vg eller dagbladet lære deg, de vet bare hvordan de skal manipulere data. Også asylsøkere som absolutt burde oppføre seg pent. De søker jo om å få bo i en fritt land!! Men neida. Voldtar, dreper, stjeler, gjør innbrudd, slår ned gamle damer osv. osv. *Det gjør nordmenn også, hva skal vi gjøre med dem da? Og for den som kan si i mot, burde få seg en jobb innenfor justis e.l. så vil jeg tro pipen får en annen lyd. Jeg ser dette hver dag, og søren meg ikke noe rart om man blir en smule rasistisk. I vanvittig mange av sakene vi har her, så er det ikke vestlige personer som står bak. Og disse skal vi ta oss av?? Send de ut igjen. De som virkelig trenger å komme hit, sitter i stråhytta si og kommer ingen vei, mens de andre som har resurser (oftes tilegnet seg på ulovlig vis), kommer i hopetall! *Taushetsplikt suger. Nei, jeg HÅPER Frp kommer til makta. OG det blir ikke inflasjon bare man rører litt av den vanvittige potten av oljemiliarder Norge har på bok. Det er kun skremselspropaganda fra den rødgrønne regjeringen sin side, slik at de slipper å følge opp alle løftene sine om bedre veier osv. Vet DU hva egentlig vegavgiften går til?? Ikke utbygging av veiene i hvert fall. Ang inflasjon har jeg svart deg, men du forsto ikke hva jeg skrev. Ditt problem. Tror du det er gratis å holde Statens Vegvesen eller Kolo i gang? Det jobber mennesker der som skal ha lønn, og de kreves faktisk for å få asfalt på vegen, men du fikser det vel bedre selv, du som jobber med justis. Stem Rødt.
Gjest Skrevet 9. august 2008 #15 Skrevet 9. august 2008 Det er vel å generalisere? Jeg stemmer ikke Frp selv, men kan faktisk forstå at frustrasjonen over de som nå sitter å styrer er såpass stor at folk stemmer Frp for å få en forandring rett og slett. Uansett så vil de ikke få flertall alene, så det kommer ikke til å gå på ræva med hverken Norge eller velferdsstaten uansett hva endel hysteriske idioter tror. Selv ønsker jeg meg et sosial liberalistisk samfunn der individuell valgfrihet og felles velferd er grunnpilarene. Jeg er litt Ole brum der ;-)
Gjest Skrevet 9. august 2008 #16 Skrevet 9. august 2008 FrP er flinke til å si de rette tingene, så enkle mennesker tror på enkle løsninger. Selv har jeg hatt mest sans for de kvinnelige politikerne som ikke har vært så glatte at de har fått fortsette i politikken, uansett parti. Siv er uutholdelig!
happy mama Skrevet 14. august 2008 #17 Skrevet 14. august 2008 Tydligvis synd for meg ,men jeg har lite peiling på politikk.. Men jeg vil jo tørre å påstå at de fleste representantene er veldig glad i sin egen stemme..Å kommer stort sett med tomme lovnader.. Rart at de som stemmer på frp er tapere..Jeg vil jo heller kalle de som lever å ånder for denne siden er t....!! Har aldri skjønt det der med å bli kjent igjen her inne pga mange innlegg..Men det er meg da.
xxxJulianexxx Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 Hvorfor er du her i utgangspunktet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå