Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg har tenkt å være dagmamma og bare ta jobben "svart",men så er det ei alenemor som trenger dagmamma og hun må dokumentere utgifter til nav...Må jeg betale skatt av pengene da?? Jeg er helt grønn på dette området... Isåfall hvis jeg må betale skatt,hvor mye blir "borte" da når jeg tar 200 kr dagen sånn ca? Er det mulighet for å få frikort el noe for det blir jo ikke så mye i året når det er 3 dager i uka.. Håper noen svarer meg..
olla Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Ja, jobber du hvitt må du skatte av det, aner ikke hvor mye. Frikort kan du få om lønnen er under noen og 40 tusen pr år.
Krøllefrøken Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hei mamma til 2 prinsesser Husker du meg? Vi sendte litt meldinger for en tid tilbake. Har du bestemt deg for å være hjemme et år med lillefrøkna? så koselig da har du tenkt å ta inn mange dagmammabarn eller? hvis og når jeg får meg jobb, kunne jeg tenke meg å ha lillegutt hos dagmamma noen dager i uka nemlig.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Hei du! Ja jeg husker deg vettu=) Jeg bestemte meg for å være hjemme ett ekstra år med minstesnuppa.. Skal passe 1 el 2 i tillegg,1 er iallefall sikker,men vet ikke helt med den andre enda..men jeg kan passe 2 utenom min egen=)
Krøllefrøken Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg tenker på 1 dag eller 2 i uka isåfall .. greit med noen man "kjenner". viser seg at naboen vår (vi har jo flytta vettu) jobber sammen med deg i barnehagen!
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 å,hvem er det da? Nå ble jeg nysgjerrig,hehe evt når blir det fra da?
Krøllefrøken Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Sigfrid er naboen vår det blir fra når jeg får jobb.. forhåpentligvis snart, men jeg vet jo ikke. søker som bare det om dagen, så må vel få napp en eller annen plass
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2008 Sigfrid ja=) Du får gi lyd i fra deg da vettu,så skal vi se... Har sagt jeg kan være dagmamma tirsdag,onsdag og torsdag for da er eldste i bhg,men hvis jeg får fullt,så kan jeg passe mandager og fredager hvis du får deg jobb da...
Krøllefrøken Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 skal gi lyd fra meg hvis det skjer noe jeg !! kos deg hjemme med lillesnuppa da
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2008 Takk,det skal jeg gjøre =) Hils naboen når du ser henne da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå