Gå til innhold

Shit - går det virkelig an??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor blir det av mensen??? Herregud, dette blir litt for mye for meg... Begynte å tenke på den i går ettermiddag (og siden vi ikke har helgaåpent apotek her jeg bor må jeg jo vente til mandag), og nå tror jeg at jeg blir sprø!!! Ojojojoj... Ikke det at vi ikke ønsker oss en til, men IKKE enda!! Herlighet... Lilletupp har akkurat blitt 2, lillegutt er 7 mnd, jeg har et semester igjen av utdanningen min!!!!

Er skikkelig kvalm, vondt i hodet, luft i magen og humøret kjører berg og dalbane... HVORDAN skal nå dette gå?!?!

Uff, måtte bare få skrevet det en plass!!

Jeg kommer til å gå på veggen før sambo kommer hjem fra jobb med gravitesten i morgen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk at man skal begynne å uroe seg for slike ting på en søndag:/ Hadde en liknende opplevelse selv og mandag morgen måtte sambo opp ved dagry for å rekke å kjøpe graviditetstest før han skulle på jobb. Var falsk alarm da. Hehe.

Krysser fingrene for deg her jeg sitter. Litt stress nå med en til før du er ferdig utdannet. Men dere har jo tydeligvis klart dere bra to ganger før og kommer helt sikkert til å klare dere kjempebra en gang til. Er vell ikke noe særlig jeg kan si til deg nå regner jeg med, for urolig kommer du nok til å være uansett. Men i morgen ettermiddag får du endelig finne ut hvor landet ligger. Hang in there!!

Skrevet

Hehe, takk for det, Maiken! :)

Ja, skulle det mot all formodning være en liten luring inni der, så skal h*n nok få bo der så lenge h*n vil! ;) Men siden vi begge to er enige om at vi skal ha tre barn, og begge de to første barna våre har dukket opp når de selv har ønsket, har vi snakket om at vi håpte å få oppleve å prøve å bli gravide denne siste gangen! Altså - at vi bestemmer oss for at nå er det på tide med nr. 3, nå skal vi prøve, i stede for: oj, vi skal bli foreldre!!

Hehe.. Men for all del!! Skal IKKE klage, vet jo av mange som sliter, så vi tar i mot alle med åpne armer! Men - blir anske så stressa når jeg tenker på det... Uuuuææææhhh!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...