Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Må bare dele et par episoder som har funnet sted siste dagene... En morgen da hun skulle på jobb, så er det så VOLDSOM brumlelyd og smelling i bilen. Hun får jo litt panikk, men må jo nesten kjøre til et versted. Kjører så forsiktig hun kan til verkstedet - det romler og dunker. Virrer seg inn i kundeservice og ber pent om ikke noen kan se på bilen - det er noen FRYKTELIGE lyder i den. JOda, gutta på verkstedet er hyggelige de, og går utenfor for å se hva de lydene de har fått forklart kan være... Så sier mekanikeren; "eh, det kan ikke være denne, da?" og løfter en halvlitersflaske med brus av taket (hun har rails og takstativ så den hadde trillet rundt mellom der)... Jeg MÅ jo bare le... Så var det i dag da - gubben skulle til henne for å få montert noe nytt modem med trådløst nett og greier. Hun har nemlig kjøpt nytt fordi det gamle er helt dødt. Han holder jo på å få helt latterkrampe da han ser at den STORE "on/off" knappen på det gamle modemet står off!! Virker som ei kule det, jo!! *ler*
melkekua™ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hihihihi ) Litt flaut å være ho mamma da tenker jeg ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Tror hun begynner å bli vant til det, for å si det sånn, hehe. Dessuten er det mer lov å være "blond" (men smart hvis du skjønner) når man er 50 enn 25, av en eller annen grunn. 50åringer skal liksom ikek ha peil på sånne ting uansett )
Trenger hjelp!! Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 haha,nå fikk jeg meg en god latter..Takk skal du ha:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Svigermor har nok "fått" dette hun også i dag - ringte nettopp gubben for å klage på at internett ikke virket (igjen), og så langt uti samtalen kommer hun på at de dro jo ut kontakten til modemet før de dro på ferie.... Er det noe som går??
2 små orkaner Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 He he. Min mamma er også litt blond noen gange:-) Sist hun var på besøk å ryddet litt fylte hun vand på en slik plastikkdunk som man lager isbiter i. Det var bare det at hun fylte vann helt opp til toppen:-) Ble den isbit.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå