Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Veldig spent også selvsagt, det hører nok med. Lurer på om jeg treffer på noen gamle kjente der.....alderen på de andre studentene, hvordan hverdagene blir osv...men jeg er klar som et egg for forandring nå kjenner jeg. Inntil den tid så har jeg ei oppkjøring å få unna, utstyr som skal handles inn så disse to ukene vil fly av gårde...
Kondis som en murstein Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Så utrolig spennende ) ) Hva du skal studere? Lykke til!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg begynner også på skole igjen i begynnelsen av september.. men jeg skal ta kveldsskole kombinert internettskole.. Så jeg kan egentlig velge selv tempo jeg ønsker og ta det i samt om jeg ønsker være med på skolen eller ikke.. jeg måtte ta det sånn pga må jobbe mye ved siden av også... Jeg tror det kan bli rimelig tøft.., men har bestemt meg og skal klare det.. Jeg grugleder meg.. hehehe... =)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg ogsåå!!!!! Jeg kjenner mange på skolen da, siden "mitt" kull er 3. klassinger i år, men jeg skal gå med de som er 2 år yngre da.. Håper for guds skyld det går bra! Jeg har ett år på vgs bak meg, og det var ett av de gøyeste skoleårene, håper det blir knaaas! =) Har allerede kjøpt bokbind med Thinkerbell på
prebs Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Så bra, Ugl@ - stå på! Jeg har hørt at sykepleierstudiet er interessant og givende, du må fortelle hvordan det er! Jeg vet at det er et studie med en del "modne" studenter (over 30), så det er nok flere som har små barn og familie. Masse lykke til med både det ene og det andre! Og supert at du er frisk og rask igjen: )) Klemm
Gjest Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Takk for det, er vel ingen som kan glede seg så villt til skolestart som en som har gått hjemme i permisjon i 3 år tror jeg..hehe.. Er i knallform....livet smiler virkelig til meg nå :-)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Gruer meg jeg... Skulle gjerne vært hjemme et år til, men da ramler jeg helt ut av studiet. 2 år igjen.
Strawberrywine Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 jeg begynner også om 2uker veldig spent.. og ikke vært på skolebenk siden 05.. men jeg er veldig motivert og gleder meg masse.. litt redd nye ting men er alene med ei jente på 3:)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Jeg skal også begynne om 2 uker,Sykepleien på fulltid... SPENNENDE FOR OSS;) Er alene med mine 2,så jeg gruer meg bittelitt også... Men er veldig klar! Jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå