Matja Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg har fått inn 3300 kr fra nav, men jeg skjønner ikke hva det er!! Bør jo kanskje bare være glad, men... Jeg mottar dobbel barnetrygd + bidrag på en annen konto, så det er ikke det. Og så får jeg os på ca 700 kr. Har også nettopp søkt om stønad til barnetilsyn, men det er jo bare 60% av barnehageregningen, og den var på 2300. Hva i all verden kan det være? Er det jeg som er helt sløv, eller?!?!
Matja Skrevet 3. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2008 Guri, jeg ser at jeg har fått det før også, men jeg klarer bare ikke å finne ut hva i all verden det er!! Herregud, jeg er jo helt sløv! Hva er disse pengene??
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Kontantstøtte? Du får den tom den måneden hvor barnet skal komme i barnehage. Vi får kontantsøtte også for august, selv om Kroko starter i barnehage i morgen! LYKKE TIL!
Matja Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Herregud! Selvfølgelig! Tusen takk!! Nå føler jeg meg passe teit ;-)
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Tull! Ikke teit! Det skjer verre ting livet enn å ikke gjenkjenne en anonym innbetaling fra NAV!
Matja Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 Hehe:) Ja, jeg vet! Men nav har ikke akkurat vært så veldig pålitelige her i Bergen, så gudene må vite hva de holder på med. Jeg klarer ikke å følge med iallfall! Venter fremdeles på brev fra England...
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 WHAT? Det er jo helt utrolig! Ser - det er verre ting.... ;-)
Matja Skrevet 3. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2008 Jeg skal prøve å finne ut av det i løpet av uken! Du vet jo hva det går i, så jeg holder på å klikke!! Som å være i et vakuum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå