blond Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 nettet går sinnsykt tregt og det har jeg ikke tålmodighet til. Får prøve igjen senere i kveld. Kos dere så lenge! Og legg inn noen spørsmål og temaer slik at jeg har mye å kose meg med når jeg kommer innom igjen.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Det er ikke hos deg, det var grådig treigt her også! Men bare på dib/bam. Nå er det mye bedre!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Tregt her også =) men skal være her i kveld. Sambo er ute å fisker, så jeg har ikke annet å gjøre.. =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Her og er det litt treigt... Men har ikke mye anna å gjøre.. Samboern sitte å ser fotball kamp, så da holder jeg meg her inne.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Her er det ikke tregt;)
~~DoraDora~~ Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jeg vil være her selv om det går litt tregt. Håper bare jeg ikke blir sittende alene her ;-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg er her nå utover en stund, men det virker som det er lite folk her nå, ja, er vel jeg som har svart sist på 5 av de 7 siste innleggene eller noe i den duren. Håper det blir folksomt her nå.
piano♫ Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Det er ikke treigt hos meg... Kanskje det har bedret seg så du kan komme tilbake?
blond Skrevet 3. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2008 Nå er det raskt som vanlig, men ser av svarene at jeg er helt alene her. Godt at dere andre sover søtt i sengene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå