Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Det har jeg:-) Sammen med verdens lykkeligste og møkkete lille frøken. For her er det ei lita ei som hopper og spretter og danser og synger fra morgen til kveld:-) Et fornøyd lite menneske som elsker å leke og danse, som skravler og forteller historier som selv Asbjørnsen og Moe ville ha hørt:-) Ei som elsker møter med andre mennesker og som er levende i alt hun foretar seg. Om det er å pusse tenner eller løpe fortest i parken... Som digger mat og drikke, for da er det fest og langbord, noe vi både opplever ofte og som vi trives med alle sammen:-) Hun har begynt å takke for det meste, når vi skifter bleie, tar på sko eller noen flytter seg så hun kommer frem. Duuusjen dakk sier hun:-) Hun elsker å løpe og det er sjelden hun går pent og pyntelig. Hun er alltid langt foran, på jakt etter spennende steiner og ting som hun ser på mils avstand::-) Hun er en liten showgirl som elsker å gjøre seg til og som stadig får applaus for sine selvlagde sanger:-) Hun viser enormt med omsorg for andre, spesielt de som er mindre og det er fint å se:-) For hun kunne også blitt fylt med seg selv, for hun får all den oppmerksomhet som et barn kan ønske seg. Alltid noen som har tid til å prate, leke eller synge. Og det er helt tydelig at det gjør henne til en ekte lykkeliten som smiler og danser lett på tå gjennom livet:-) Deilig å se for mammaen, og pappen.-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Høres ut som om hun kunne gjort seg sammen med Knerten:o) Hun minner meg mye om hans væremåte. Nå er jeg jo så heldig at jeg har fått oppleve langbord hos dere, så jeg forstår godt at hun er glad i god mat.... Her takkes det også mye om dagen. Overraskende mye faktisk. Bare hyggelig det altså)) Barn fylt med seg selv er ofte barn av foreldre som er fylt med seg selv...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Det var hyggelig å høre:-) Altså det med langbord og god mat. Det må vi snart gjøre igjen! Og ja, barna blir ofte resultat av sine foreldre:-)
♥Snulder Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jupp! Har slappet av med mine mer eller mindre rebelske småtasser;=) Drukket litt for mange drinker på lørdagskvelden og snakket tull og vås med min kjære! Søndagen snakker jeg ikke alt for høyt om... men det ble ikke så sent på kvelden før bingen var drømmestedet;=) I dag har jeg hatt fri og kost meg hjemme med ungene og fått laget noen kort som er bestilt! Nå er batteriene ladet og klare for arbeidsuka! Deilig med slike unger som din! Hvor livet er en lek og mamma og pappa er toppen av kransekaka!
Karomamma Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Ja, hun er en skikkelig going, hun derre lille rosaaltså Vi har hatt en koselig helg, med badetur rett etter jobb og middag på stranda. Leking i regnet på lørdag og kafetur med naboene etterfulgt at brettspill mens ungene så på film. Koselig! I går dro vi til Frognerparken i håp om å få billetter til Karius og Baktus, men det var såklart utsolgt. Så da går vi for Pippi-forestilling neste helg i stedet!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Høres ut som dere andre har kost dere også:-) Det er fint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå