Gå til innhold

Er det farlig for meg å.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

ta gråstein i munnen eller litt sand? jeg er gravid.

skjønner jo at det ikke er rent, men det gjør vel egentlig ikke noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det er fare for toxoplasmose ved å gjøre det akkurat som hvis man graver i jord, så jeg ville ikke gjort det. Og forresten så ville jeg nok ikke spist sand og småstein uansett, trodde man sluttet med det når man er en 3-4år...

Skrevet

ja tenkte ikke på toxoplasmose! ååå? trodde alle voksne gjorde det :P

hehe!

 

det har seg sånn at jeg har så dilla på lukten av stein, murpuss, sand osv at jeg holder på å bli gal. eneste jeg tenker på. får vann i munnen, helt sykt. heldigvis bare 2 mnd igjen nå.

Skrevet

Jeg hadde dilla på sand jeg også, hehe...

På nære nippet flere ganger at jeg puttet en neve i munnen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...