lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 ta gråstein i munnen eller litt sand? jeg er gravid. skjønner jo at det ikke er rent, men det gjør vel egentlig ikke noe?
mamman til to gutter Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Vil tro det er fare for toxoplasmose ved å gjøre det akkurat som hvis man graver i jord, så jeg ville ikke gjort det. Og forresten så ville jeg nok ikke spist sand og småstein uansett, trodde man sluttet med det når man er en 3-4år...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 ja tenkte ikke på toxoplasmose! ååå? trodde alle voksne gjorde det hehe! det har seg sånn at jeg har så dilla på lukten av stein, murpuss, sand osv at jeg holder på å bli gal. eneste jeg tenker på. får vann i munnen, helt sykt. heldigvis bare 2 mnd igjen nå.
Kondis som en murstein Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg hadde dilla på sand jeg også, hehe... På nære nippet flere ganger at jeg puttet en neve i munnen ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå