Uwimana Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 fler som har barn på 2 år, som fortsatt drikker litt melk om natten? det gjør lillegutt av og til! hihi...... han er jo egentlig for stor for det, det er jeg klar over! men men.........
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jenta mi er snart 2 år, men drikker ikke melk om natta nei. Hun får fortsatt flaske med melk på kvelden før hun legger seg, men jeg er veldig nøye på at tennene skal pusses etter hun har fått melk. Åssen gjør du det med tannpuss da, om han drikker melk om natta?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Nei, det får han ikke! Kun vann. Tenk på hvordan tennene hans kommer til å bli!
Uwimana Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 pusser jo tennene før han legger seg da! han har kjeeeempe fine tenner, så er nok ingen fare m d:)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jo, det er faktisk fare for tannråte selv om han pusser tenna om kvelden. Melka han får om natta da vil tære på tennene. Hvorfor ikke gi han vann isteden?
Zitro Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Ikke nattmelk siden han var 5 mnd. Men kveldsflaske før tannpuss hadde vi helt frem til i sommer og han fyller straks 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå