Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fler som har barn på 2 år, som fortsatt drikker litt melk om natten? det gjør lillegutt av og til! hihi...... han er jo egentlig for stor for det, det er jeg klar over! men men.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kun vann siste 1år og 6 mnd.

Skrevet

Jenta mi er snart 2 år, men drikker ikke melk om natta nei. Hun får fortsatt flaske med melk på kvelden før hun legger seg, men jeg er veldig nøye på at tennene skal pusses etter hun har fått melk.

 

Åssen gjør du det med tannpuss da, om han drikker melk om natta?

Skrevet

Nei, det får han ikke! Kun vann. Tenk på hvordan tennene hans kommer til å bli!

Skrevet

pusser jo tennene før han legger seg da! han har kjeeeempe fine tenner, så er nok ingen fare m d:)

Skrevet

Jo, det er faktisk fare for tannråte selv om han pusser tenna om kvelden. Melka han får om natta da vil tære på tennene. Hvorfor ikke gi han vann isteden?

Skrevet

Ikke nattmelk siden han var 5 mnd. Men kveldsflaske før tannpuss hadde vi helt frem til i sommer og han fyller straks 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...