Gjest 12 oktober <3 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 dette er ikke lett å forklare egentlig, men jeg håper noen forstår hva jeg mener.. jeg er 30+2 i dag og for en liten stund siden så begynte jeg å få litt vondt nedentil. ikke inni hullet, men på sidene og særlig når jeg anstrenger meg, som når jeg snur meg i senga om natta eller skal reise meg opp.. det er nesten samme følelse som når man er støl, men vet at det ikke er det.. noen som har opplevd det samme?
Ønskebaby08*12 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Vet ikke om jeg kan gi deg noe godt svar på hva det er, men jeg opplever det samme...ihvertfall slik som du beskriver det. Får det når jeg reiser meg meg, har gått/stått litt. Det er som om jeg er støl rett over skambenet og over kjønnsleppene, går litt nedover på innsiden av lårene. Kan minne om en sånn støl følelse, samtidig som det stikker litt. Jeg syns det er vanskelig å flytte beina, også. Er forresten 30+2 i dag jeg også...så det er jo mulig at det er noe som kan dukke opp rundt disse tider. Har hatt det en stund,men syns det har blitt mer markant de siste dagene.
Lisa_85 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg er ekstremt plaget av dette. Våkner dersom jeg skal snu meg pga smertene i eller ved skambeinet. Jeg har fått beskjed om at det henger sammen med bekkenløsningen Er ikke så mye jeg kan gjøre med det bortsett fra å holde beina mest mulig samlet slik at bekkenet er stabilt.
Gjest 12 oktober <3 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 takk for svar:) det er godt å vite at det ikke er unormalt da.. var redd det var noe galt med meg og at det var farlig, men da kan jeg ta det med ro:) hehe.. er liksom ikke så lett å vite alt når det er første gangen.. godt å få noen råd:)
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 hei:)jeg har også det samme,mener det er bekkenløsningen..hadde det på slutten ved forige svangerskap.når du sover,kan du prøve å ha en pute mellom bena når du ligger på siden,det gjør at bekkene er mer rett og kan visst hjelpe litt på,ellers,røys deg fra seng og sofa osv.med samlede ben...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå