Gå til innhold

Er det noen her som aldri klemmer ut kviser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært sagt til alle tider at man helst aldri skal klemme ut kviser, men jeg klarer i hvert fall ikke å leve etter det. Jeg må bare klemme ut kvisene mine, jeg. Jeg orker ikke å gå med en kvise til den er helt moden og deretter gå rundt med en helt moden gul kvise til den forsvinner av seg selv. Jeg bare må klemme ut når jeg ser en kvise. Jeg tror at de fleste klemmer ut kviser, selv om det heter seg at det er galt å gjøre det. Er det noen her inne som lever etter det 100% at de aldri klemmer ut kvisene sine og lar dem modnes og bli helt borte av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hørt at man ikke skal klemme fordi man kan få stygge arr. Men jeg har oså altid klemt. Klemmer før det blir en ordentlig kvise også=P Aldri fått noe arr av det..

Skrevet

Jeg forstår ikke folk som klarer å konsekvent leve etter det rådet at man ikke skal klemme ut kviser. Det er ufyselig å gå med en gul kvise i ansiktet i flere dager. Dessuten så er det godt å få ut det som sprenger i en kvise, så jeg syns det er helt naturstridig å ikke klemme ut kviser. Hvordan klarer noen å aldri klemme ut kviser??

Skrevet

klemmer aldri kviser. men er det blitt gul og i ansiktet, knepper jeg bort det gule. har kanskje hatt to i hele mitt liv som var sånn da ... :)

de forsvinner alltid etter en dag om jeg ikke rører de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...