velsignet med to Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hver eneste kveld i en uke nå ved sengetid har det vært kamp her! Han er 10 mnd gammel, og er begynt å reise seg i senga. Sovner med en gang jeg løfter han opp av senga, uansett hvordan jeg holder han, men så snart han kommer opp i senga er det hyl og vræl og vil ikke ligge der i det hele tatt! Har prøvd å la roe han ved å stå over han og "hysje" mens jeg har holdt hånda mi på brystkassen hans, har prøvd å bare legge han ned så snart han reiser seg, har prøvd å la han sovne i armene mine før jeg legger han i senga. Forleden kveld holdt han det gående helt til jeg skulle legge meg, og det endte da med at jeg tok han med meg inn i min seng. Nå trenger jeg råd, noen vær så snill??
Eve Dallas Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Uggh, det er noe dritt det der altså. Har du prøvd å sitte der inne til han har sovnet i sengen? Det kan jo hende han har litt separasjonsangst for tiden.
velsignet med to Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 Har en stol ved siden av senga hans, men jeg har ikke tenkt på det å prøve å sitte på den til han sovner, har bare stått over senga. Men jeg har jo hele tiden vært inne på rommet hos han da, det skulle vel gå for det samme? Separasjonsangsten er tydlig der ja, merker det veldig godt i andre sammenhenger.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg satt med begge mine på stol ved sengen til de var ca 1 år. Satt rolig og la de bare ned i sengen når de reiste seg opp. Sa ingenting,og viste ikke irritasjon ;-) Begge sluttet med den oppførselen av seg selv, og sovnet av seg selv da de var nærmere 1,5 år.
~sjiraff~ Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Sånn var snuppa vår også ved 8-9 mnd alder. Vi kjøpte sånn babysafe med strikk under madrassen. Da klarte hun ikke å reise seg lenger og sovnet på 2 minutter og sov 13 timer i strekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå