Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 I helga har vi hatt barnefri for å dra bort med venner og se på Peer Gynt. Min søster og mannen kom helt fra Kristiansand for å passe lille M denne helga. De har jammen meg fått henne til å gå med gåstolen. Så i dag da vi kom hjem har hun vært ivrig etter å vise sine nye kunster og er jo bare så stolt. Dette har vi ventet så lenge på så jeg må si det kom noen tårer og jeg måtte bare dele fremskrittene med dere. Nå har vi filmet det hele også så jeg skal legge det ut på FB i kveld.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 så utrolig gøy!!!!! Og så flink hun er!!! Tipper hun var minst like stolt som dere da hun viste frem nye kunster :-) Gleder meg til å se henne i action :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hurra!!! Jeg så videoen, så flink hun er!! Husker godt hvor stolt (og letta ;-) man blir. Det er ikke veldig lenge siden Mia også klarte å gå med bilen sin for første gang, og nå løper hun avgårde uten hjelp. Tipper barnehagen blir overraska i morgen, gleder meg skikkelig til å vise frem hva hun kan. Fremskritt er så moro! Nå tar det ikke lang tid før Mathilde fyker avgårde og oppdager hvilken herlig frihet man plutselig får :-) Gratulerer til alle tre :-)
Millapril Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Så moro! Alltid gøy når de mestrer nye kunster! Så videoen og hun var jo så herlig der hun duret av gårde! Hurra for nye fremskritt hele tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå