Gå til innhold

Når skal Oslo-jentene treffes?


Ayla82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fått halsbetennelse jeg... Så får ikke møtt dere i dag, må holde meg inne, kjempekjedelig... :(

Men får bli med neste gang! Kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) Fikk ikke kommet i dag jeg heller dessverre.... Håper dere hadde det hyggelig, og at vi sees på neste treff:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der "pudding i magen", nicket er på plass ;)

Veldig koselig å treffes i går og ser frem til neste møte, da er det kanskje noen fler som kan? Har imidlertid oppdaget at jeg ikke kan tirsd den 30 og lurer på om det er flere som heller kan dagen etter eller torsd? Vet det da allerede er i oktber, men så kan man ha to treff den mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig ser det ut til å passe for meg både onsdag og torsdag. Kjempekoselig treff i går, ser frem til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for sist. Var veldig hyggelig:) Jeg kan heller ikke tirsdag 30. allikevel. Men både onsdag eller torsdag passer fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor på Korsvoll i Oslo, og jeg blir gjerne med. har dere bestemt tid? Jeg foreslår 20 september. eller er det for sent?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvor og når 30 september skal dere treffes. Jeg var litt treig i forhold til forrige treff. er nesten aldri inn på siden. jeg vil gjerne være med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...