2pluss1engel Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 har to barn men har helt siden sistemann følt at jeg ikke er ferdig. har lyst på et barn til og da helst før minsten er alt for stor men mannen mener to er nok. vi må jo være enige og ikke gidder jeg mase meg til dette heller men blir litt frustrert. noen som har det likedan?
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Uff, sånn var det her og, etter førstemann, jeg var klar når tobias var ett år og følte jeg masa om det konstant. Jo mer jeg masa jo mindre lyst fikk han! Til slutt ga jeg opp hele greia og en UKE eller to etterpå kommer han og sier HAN vil ha en til. Da var tobias 1 år og 7 mnd. Det vittige er at dette skjer 3 dager før jeg skulle ha eggløsning og jaggu ble jeg ikke gravid på første forsøk igjen! Mitt tips er å LA saken ligge død. Fortell han hva du føler virkelig fra hjertet og deretter snakker du ikke mer om det. Jo mer du gjør det, jo lengere ned i søla graver du deg selv! Det er også et forum her som heter "mannen ikke klar" der finner du nok mange likesinnede! Lykke til
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hadde det sån og, føltes utrolig viktig for meg med en nummer 3. Mannen min syntes vi hadde mer en nok med de to vi har. Mannen min sa blankt nei hver gang vi snakket om det, tils han skjønnte hvor viktig det var for meg. Han hadde ikke tidligere skønnt hvor viktig nummer 3 var for meg og hvor stort savnet etter en baby til var. Det virker som om mennene må ha det veldig svart på hvitt. For vi hadde som sagt snakket om det mange ganger, før han gikk med på det. Den gangen knakk jeg sammen, for at han ikke (som jeg følte ville) skjønne hvor viktig dette var for meg. Det som da kom frem var at uansett hvor mange ganger vi hadde snakket om det, så hadde han bare ikke skjønnt hva det betydde for meg. Da han skjønnte det så sa han at selvfølgelig ville han ha en til om det var så viktig for meg. Nå er han en skikkelig stolt (snart) 3 barns pappa. Han gleder seg veldig til å få jente nummer 3. Så snakk med mannen din igjen, det er ikke sikkert han har skjønnt hvordan du føler(uansett om du har sagt det eller ikke). Det virker som sagt som om de må ha det veldig svart på hvitt disse mennene. Vet ikke om svaret mitt hjalp, men ønsker deg lykke til=) Håpe du får nummer 3 du og=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå