Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Og de skal adoptere barn sammen... Haha,spiller The Sims;)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 hehe artig.. I The Sims får jeg ut all frustrasjon over å ikke bli gravid - så der har alle damene masse barn, alenemødre og gifte.. hehe mannen min bare ler av meg, synes visst jeg er litt søt
Scorpiogi Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 fy faen nå holdt jeg på å bli sur altså!! hehe... ikke lur meg sånn igjen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå