Tøysetipp Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Vi har skjemt oss bort med og ikke gjøre noen verdens ting i dag. Valset rundt i morgenkåper, tent stearinslys mens regnet plasket ute, spist lang frokost og vært kjærester.. Og nå lager madammaen favorittretten min. Lammefrikasè.. Og rødvinen er allerede åpnet.. Hih...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Så herlig :-D Her har det vært fullt kjør med to små gutter hele dagen... Nå sover de, og mor er rimelig sliten ;-)
Monajenten Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Åhh det hørtes herlig ut:-) Jeg vil også ha sånn dag:-P Kos dere med rødvinen og den gode maten!!
Tøysetipp Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Hørtes litt kjent ut det der også. Du får be far i huset om å pleie fruen sin litt i kveld. Hørtes ut som hun har fortjent det :-)
Tøysetipp Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 Takk, det skal vi. Og nå er den straks ferdig også. Yam!
Honningmelon Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Oi, det hørtes avslappende ut. Lenge siden vi har hatt en slik dag gitt :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå