Gå til innhold

Dette har vært en luksusdag! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har skjemt oss bort med og ikke gjøre noen verdens ting i dag. Valset rundt i morgenkåper, tent stearinslys mens regnet plasket ute, spist lang frokost og vært kjærester..

 

Og nå lager madammaen favorittretten min. Lammefrikasè.. Og rødvinen er allerede åpnet.. Hih...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig :-D

Her har det vært fullt kjør med to små gutter hele dagen... Nå sover de, og mor er rimelig sliten ;-)

Skrevet

Åhh det hørtes herlig ut:-)

Jeg vil også ha sånn dag:-P

 

Kos dere med rødvinen og den gode maten!!

Skrevet

Hørtes litt kjent ut det der også. Du får be far i huset om å pleie fruen sin litt i kveld. Hørtes ut som hun har fortjent det :-)

Skrevet

Takk, det skal vi. Og nå er den straks ferdig også. Yam!

Skrevet

Oi, det hørtes avslappende ut. Lenge siden vi har hatt en slik dag gitt :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...