Gå til innhold

LAKSEROLJE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd lakserolje? Har dette vært effektivt for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde det for flere år tilbake, altså ikke i forbindelse med verken forrige eller dette svangerskapet, men ja, det fungerte for meg :D Hadde rundt en halv dl oppi et stort glass med saft og satte meg ned for å vente. Ventet i bortimot en time, og siden effekten tilsynelatende uteble, drakk jeg nok en tilsvarende porsjon. Deretter ventet jeg nok en times tid, men ingenting skjedde. Den dagen hadde jeg en avtale om å spise lunsj med en venninne på arbeidsplassen hennes og det var på tide å hive seg i bilen og dra avgårde. Lunsjen gikk bra, og jeg satte meg blid og fornøyd inn i bilen for å kjøre hjem igjen. Men - jeg rakk ikke engang å starte bilen før jeg skjønte at det der ikke kom til å gå bra. Jeg sto heldigvis parkert tett inntil et skogkratt, og jeg rakk akkurat å røske med meg serviettene fra diverse "har nettopp spist pølse på en bensinstasjon"-søppelet som lå i lomma i bildøra. Huff. Jeg ble sittende en stund inne i det skogkrattet før jeg kom meg hjem :( Kroppen fortsatte å reagere som jeg måtte på do i enda noen timer etter at alt var ute, så ja, lakseroljen funket for meg.

Skrevet

Høres bra ut:o) Men dette var altså ikke i forbindelse med å få igang fødsel?

Andre som har prøvd å få igang fødsel med lakserolje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...