Ladycaliente Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 gi babyen veeeeeldig tynntflytende grøt på flaske..Bare tilsatt litt i morsmelken? Når begynnte dere evnt å gi det til babyen deres?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 snuppa her fikk tynn grøt med skje fra hun var ca 4mnd.. blandet med mme..
Alba44 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Vi begynte å gi da han var 4 mnd. Han viste tydelig at han trengte mer enn bare melk da.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Når babyen trenger det. Ikke tidligere, bare fordi man har lyst.
Ladycaliente Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Nå spør jeg ikke fordi jeg har lyst til å gi babyen min det. Jeg skulle ønske det holdt å amme henne for min del..men etter å ha tømt brystene mine så kan hun gjerne spise opptil 60 ml mme i tillegg..dessuten så blir hun sulten så utrolig fort igjen. Vet at andre har tilsatt noe grøt i melken og det har gjort at babyen har holdt seg mett lenger. men vil ikke begynne for tidlig heller. Jeg spør bare for å forhøre meg om andres erfaringer og tidspunkt de begynnte, Kommer uansett til å vente litt til.
Gjest Kelly Taylor Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 her begynte jeg med tynn velling da de var 3 mnd
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 De anbefaler å vente med grøt/velling til barnet er 4 mnd gammelt hvis det får mme, og 6 mnd hvis det får mm. Dersom barnet er tydelig misfornøyd kan man starte ved 4 mnd. Det anbefales ikke å gi grøt/velling før 4 mnders alder fordi tarmene ikke er gdt nok utviklet enda. Dersom du har lite melk bør du heller spe på med mme slik du allerede gjør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå