Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Ja ikke i et menneske, men vi passer et marsvin og ungene elsker dette skjønne dyret og jeg vil ikke kvitte meg med det heller. Kommer til og bli trist når marsvinet blir hentet. Har han ofte ute av buret og han lager stort sett koselyder og kommer til utgangen av åpningen når vi skal ta han ut. Det som gjør at jeg ikke vil kvitte oss med dyret er at jeg vet de reiste vekk 11 dager i fjor og marsvinet var helt alene fordi ingen naboer,slektninger etc kunne passe marsvinet. Da de kom hjem var dyret så sulten at han hadde spist av lakken på selve buret, samt at det meste av spon i buret også var oppspist. Blir helt ulykkelig om han kommer til og ha det vondt når eierne kommer hjem igjen. Tenker og foreslå at han kan bare bo her om de ikke er så engasjert i dyret lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå