Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Synes det kan bli en del merkeklærpress på skolene jeg, når noen foreldre venner til banra sine merkeklær, og da fører jo merkeklær presset over til andre barn. Og hva med de foreldra som ikke har råd til å kjøpe merkeklær til sine barn? Lett å bli utstøtt fordi du har ikke levisbuske og bla bla. Jeg var i en skoleklasse selv jeg som var veldig sossete, alle skulle ha levis og andre merkeklær. Og det begynte allerede på barneskolen. Min mor måtte pent nødt å kjøpe levis til meg, for noe annet ville ikke jeg ha, for alle de andre i klassen hadde levis også. Jeg handlet aldri noe på billigkjedene, det var IKKE bra nok for meg, sånn var jeg allerede som 11 åring. Og merker det henger i litt enda, men jeg har blitt bedre. Kan finne på å kjøpe klær til meg selv på hennes osv, men jeg går som regel inn på merkeklær butikkene å ser når jeg skal ha klær. Men mine barn har en god mix Så jeg er glad det ikke er sånn i klassen til eldstejenta mi enda. Der er hennes like godt som alt annaklær. Heldigvis!! En eller annet merkeklær er jo greit nok, det har jo mine også, men ikke kun merkeklær. Mine har mest av "billig" kjedene. Synes de har mye fint i barneklær også. Synes ikke kvaliteten er så værst heller jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå